פעילויות לילדים עם צרכים מיוחדים בגן יבנה
פעילויות לילדים עם צרכים מיוחדים בגן יבנה

"פעילות מיוחדת במינה": 'פברואר יוצא מן הכלל' עם מגוון פעילויות בגן יבנה

בגן יבנה מציינים את 'פברואר יוצא מן הכלל', חודש המוקדש כולו להעלאת המודעות לשילוב אנשים עם צרכים מיוחדים בחברה, עם מגוון פעילויות וכיף לאנשים עם צרכים מיוחדים. ההרשמה לפעילויות באתר המתנ"ס

פורסם בתאריך: 2.2.23 06:04

     

חודש פברואר החל, ואיתו מציינים את חודש 'פברואר יוצא מן הכלל' בגן יבנה, עם מגוון פעילויות לשילוב אנשים עם מוגבלויות בקהילה. 'פברואר יוצא מן הכלל' הינו חודש המוקדש כולו להעלאת המודעות לשילוב אנשים עם מוגבלויות במרחב הציבורי. היוזמה מקדמת היכרות ושותפות עם אנשים עם מוגבלויות באמצעות פעילויות ייחודיות עבורם ברחבי הארץ.

בתוך כך, המועצה המקומית גן יבנה, בשיתוף מתנ"ס גן יבנה, המחלקה לשירותים חברתיים, אגף החינוך, רכזת צרכים מיוחדים ופורום הורים מיוחדים בגן יבנה, מזמינים את המשפחות המיוחדות לקחת חלק בחודש פברואר מלא בפעילויות וכיף למשפחות עם צרכים מיוחדים בקהילה.

הפעילויות שיתקיימו במסגרת החודש בגן יבנה הן בין היתר קמפיין פטור מהתור לאנשים עם מוגבלויות בשיתוף עסקים ברחבי היישוב, יום חילופי שלטון במסגרתו אנשים עם צרכים מיוחדים יחליפו את בעלי התפקידים במועצה ובמתנ"ס גן יבנה כולל ראש המועצה ומנכ"ל המועצה, ערב ט"ו בשבט בגינה הקהילתית במכבים (6.2 בשעה 17:00), ג'ימבורי לילדים עם צרכים מיוחדים במעון צליל ראשון בימי רביעי בין השעות 17:00-18:30, קבוצת העצמה אבות ואחים לילדי צמי"ד, חוג אילוף כלבים בימי שלישי בשעה 17:00 לגילאי 10-16 במתנ"ס גן יבנה, סדנת העצמה להורים מיוחדים (26.2 בשעה 20:00) ופעילויות רבות נוספות.

"המועצה בראשותי חרטה על דגלה להעלות את המודעות לנושא הצרכים מיוחדים ביישוב שלנו, לספק מענים עבור משפחות עם צרכים מיוחדים ולדאוג לשילוב מיטבי שלהם בקהילה", אמר ראש המועצה, דרור אהרון. "נושא הצרכים המיוחדים נמצא בנפשנו וגם השנה נקיים פעילות מיוחדת במינה להעלאת המודעות לנושא הצרכים המיוחדים במסגרת פברואר יוצא מן הכלל".

לפרטים והרשמה באתר המתנ"ס בקישור, לחצו כאן. לפרטים נוספים ומידע, ניתן לפנות לעליזה זית דניאל רכזת צמי"ד בטלפון: 052-3669675 ובדוא"ל: [email protected].


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר