פרויקט מתוק בלב בגן יבנה
פרויקט מתוק בלב בגן יבנה

מר ומתוק: לזכרו של גלעד שער, תלמידי אורט רבין בגן יבנה חילקו מאפים לתושבים

תלמידי אורט רבין בגן יבנה הנציחו את זכרו של גלעד שער, אחד מהנערים שנחטפו ונרצחו ע"י מחבלים ב-2014, עם פרויקט 'מתוק בלב'. הם אפו מאפים מתוקים וחילקו אותם במוסדות, ביניהם כיבוי אש, מד"א, קופות חולים, בתי ספר ועוד. מנהלת בית הספר: "ישר כוח וכל הכבוד"

פורסם בתאריך: 2.2.23 05:48

     

פרויקט מרגש לזכרו של גלעד שער – שנחטף ונרצח עם נפתלי פרנקל ואייל יפרח על ידי מחבלים בשנת 2014, נעשה בבית הספר אורט רבין בגן יבנה. אמו, בת גלים, ביקשה להנציח את יום הולדתו עם בקשה מאזרחי המדינה לאפות מאפים מתוקים – תחביבו של גלעד – ולחלקם, בפרויקט שנקרא "מתוק בלב". וזה בדיוק מה שתלמידי אורט רבין עשו השבוע.

בפוסט שכתבה בפייסבוק, נכתב: "לכבוד יום הולדתו של גיל-עד, החל בשבת הקרובה, אנחנו מבקשים את עזרתכם להרבות שמחה ואהבה בישראל. נשמח אם במהלך החודש תאפו עוגות, תכינו תבשילים מפנקים ומומלצים. אחר כך, חלקו את המאפה או התבשיל שהכנתם לשכנים, חברים ובעיקר לאנשים שאתם לא ממש מכירים, ותבקשו מהם לעשות את אותו דבר, לאפות, לצלם, לחלק, וחוזר חלילה, עד שלכולנו יהיה מתוק וחם בלב. בברכת יחד נרבה אהבה בישראל".

פרויקט מתוק בלב בגן יבנה

פרויקט 'מתוק בלב' בגן יבנה

זו מסורת בית ספרית שתלמידי שכבה י' מצטרפים ליוזמה שנקראת "מתוק בלב", ויוצאים למבצע זה כדי להרבות שמחה ביישוב ובמדינה. תלמידי השכבה יחד עם צוות המחנכי, בחרו לצאת לכל המוסדות ביישוב בכדי להודות ולהוקיר את עשייתם: מד"א, כיבוי אש, מועצה, שפע, רווחה, קופות חולים ובתי ספר. את פני התלמידים קיבלו התושבים בחיוך רחב וחיבוק חם תוך הכרת תודה על המחווה הנעימה.

פרויקט מתוק בלב בגן יבנה

פרויקט 'מתוק בלב' בגן יבנה

בסיום, רבים מהתלמידים העידו כי התרגשו מאוד ושמחו לראות איך במעשה די פשוט הצליחו להעלות חיוך על פני התושבים אותם פגשו. מנהלת בית הספר דלית כהן: "אני מברכת ומוקירה את פועלם של הגברת מירב שושנה, רכזת שכבת י' וכל המחנכים והתלמידים שעשו במלאכת הנתינה היפה הזו. פעילות "מתוק בלב" אינה רק בבחינת מעשה הנצחה לזכרו של גיל-עד, אלא מעשה של נתינה לקהילה כמיטב המסורת המונהגת בבית הספר "ממנהיגות אישית למעורבות חברתית" יישר כוח וכל הכבוד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר