מיזם אור לקשיש של תלמידים מגן יבנה
מיזם אור לקשיש של תלמידים מגן יבנה

"שווה יותר מציון 100": יום פעילות מרגש של תלמידי גן יבנה

תלמידי כיתה י' מאורט ע"ש יצחק רבין בגן יבנה התגייסו לפעילות מרגשת במיוחד והנעימו את זמנם של קשישים מגן יבנה: הכינו להם מרק עוף חם, הדליקו איתם נרות חנוכה ואף סיכמו להישאר בקשר. ערן רוזן, מחנך הכיתה: ""איני יודע מי יצא יותר נפעם - הקשישים או התלמידים"

פורסם בתאריך: 28.12.22 21:37

     

פעילות חברתית בשם "אור לקשיש" של תלמידי כיתה י' 5 מבה"ס אורט ע"ש יצחק רבין בהובלת מחנך הכיתה ערן רוזן ריגשה הפעם במיוחד. מטרת הפעילות הייתה להנעים את זמנם של עשרה מקשישי גן יבנה, ליצור קשר אישי ולהפיג את בדידותם. תלמידי הכיתה התחלקו לקבוצות של 3 תלמידים, רכשו מצרכים, עמלו וטרחו בקניות, הכינו מרק ירקות ועוף חם עם הרבה אהבה ואור.

הפעילות יצאה לפועל בשיתוף ועדת ההורים, שגויסו להובלת הכבודה עם חנוכיות, נרות וסופגניות לבית האזרח הקשיש, לאחר תיאום מראש עם הקשישים ועמותת "גיבורים". הקשישים התמוגגו ואף הזילו דמעה לנוכח היוזמה, הדליקו ביחד עם התלמידים נר שני של חנוכה. ערן המחנך ניגן עם קבוצת תלמידות את שירי חנוכה. חלק מהקשישים אף ביקשו מהתלמידים להישאר איתם בקשר והתלמידים נענו.

מיזם אור לקשיש של תלמידים מגן יבנה

מיזם אור לקשיש של תלמידים מגן יבנה

"איני יודע מי יצא יותר נפעם – הקשישים או התלמידים", אמר המחנך ערן רוזן. "אבל ברור שהתלמידים הבינו שקיימו מצווה, ולהיות בן אדם טוב זה הרבה יותר שווה מכל ציון 100 במקצוע כזה או אחר".

מנהלת בית הספר דלית כהן בירכה על הפעילות ואמרה: "אני מברכת ומוקירה את פועלם של מחנך י'-5 מר ערן רוזן ושל תלמידי והורי הכיתה שגילו נדיבות לב מרגשת ובלתי מצוייה ורגש נתינה ערכי וחשוב. אנו כבית ספר שחורת את ערך המנהיגות על דגלו, מעודדים את תלמידנו לקחת חלק במיזמים חברתיים חשובים כגון זה . יישר כוח לכל העושים במלאכה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר