טקס לציון שנת גיל המצוות באורט ע"ש נעמי שמר בגן יבנה
טקס לציון שנת גיל המצוות באורט ע"ש נעמי שמר בגן יבנה

"כבוד למסורת המשפחתית": טקס מרגש לגיל המצוות בגן יבנה

באורט ע"ש נעמי שמר בגן יבנה התקיים טקס לרגל שנת גיל המצוות של תלמידי שכבה ז', בהשתתפות הסבים והסבתות של התלמידים. מנהל בית הספר: "אני תקווה כי אירוע זה יקרב בין הדור הצעיר לדור הבוגר ויהווה מקור ללמידה בין דורית"

פורסם בתאריך: 20.12.22 17:52

     

טקס לציון שנת גיל המצווה של תלמידי כיתות ז' התקיים לפני מספר ימים בבה"ס אורט ע"ש נעמי שמר בגן יבנה. אל הטקס הגיעו גם סביהם וסבתותיהם של התלמידים, שהתרגשו מאוד.

את הטקס החגיגי פתחו תלמידי השכבה שהביעו את התרגשותם מדרך חדשה בחטיבה. לאחר מכן בירכה מנהלת החטיבה, שמחה בכר, את התלמידים ואת סביהם שהגיעו לאירוע המרגש, ולאחריה נשאה דברים רכזת השכבה, שירלי זרד, שאמרה: "לצמוח, לשאוף, להמריא ולפרוש כנפיים תוך הכרת השורשים המשפחתיים ומתן כבוד למסורת המשפחתית תוך גאווה בהיסטוריה הלאומית ובמדינה".

ההצגה "הסטורי של סבא" באורט ע"ש נעמי שמר

ההצגה "הסטורי של סבא" באורט ע"ש נעמי שמר

במהלך הערב עלתה ההצגה "הסטורי של סבא" המבטאת את הפערים בין הדורות, והרצון להכלה של שני הדורות אחד כלפי השני. הסבים והסבתות יצאו נרגשים מהאולם ואף ייחלו למפגשים נוספים כאלו.

"בית הספר הציב לעצמו למטרה להעמיק את הקשר לקהילה בשנת הלימודים הנוכחית ובכלל", אמר ליאור גדסי-זוארץ, מנהל ביה״ס. "אני תקווה כי אירוע זה יקרב בין הדור הצעיר לדור הבוגר ויהווה מקור ללמידה בין דורית. אירוע זה הוא אחד מיני רבים ביצירת שותפות עם קהילת בית הספר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר