תמי אשכנזי, תנהל את מרכז הצעירים בגן יבנה
תמי אשכנזי, תנהל את מרכז הצעירים בגן יבנה

צעירים בגילאי 18-35? מרכז לצעירים בגן יבנה נפתח במיוחד עבורכם

מרכז לצעירים יוקם בגן יבנה, ויתן לצעירים עד גיל 35 מענה במגוון תחומי חיים, ביניהם: ייעוץ תעסוקתי, ייעוץ לימודים, ייעוץ בנושא מלגות, התנהלות כלכלית נכונה ועוד. את המרכז תנהל תמי אשכנזי תושבת גן יבנה

פורסם בתאריך: 13.11.22 19:14

     

מרכז צעירים חדש יוקם בגן יבנה וינוהל על ידי תושבת היישוב, תמי אשכנזי. המרכז ייתן מענה לצעירים, ביניהם חיילים וסטודנטים, עד גיל 35, בכל תחומי החיים, ביניהם ייעוץ תעסוקתי, ייעוץ לימודים, ייעוץ בנושא מלגות, התנהלות כלכלית נכונה, משכנתאות, ואתגרים נוספים שצעירים בגילאי 18-35 צריכים מענה לגביהם.

המרכז יוקם בשיתוף מתנ"ס גן יבנה, ויהווה עבור הצעירים בית חם ותומך. העבודה על הקמת המרכז כבר החלה, וכאמור, מנהלת למרכז כבר נבחרה. תמי אשכנזי הינה תושבת גן יבנה מזה 3 שנים, נשואה ואמא ל-3 ילדים, בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול, וניסיון של מעל 5 שנים בעבודה במרכזי צעירים וניהול תחום ההשכלה הגבוהה.

"אני שמחה וגאה על ההזדמנות שניתנה לי להוביל ולבנות את מרכז הצעירים והצעירות החדש של גן יבנה", אמרה אשכנזי. "כתושבת גן יבנה, אני מתכוונת לעשות כל שביכולתי על מנת לסייע לצעירים וצעירות מהיישוב למצוא ולבסס את עתידם".

המועצה האזורית גן יבנה. צילום: דוברות גן יבנה

המועצה האזורית גן יבנה. צילום: דוברות גן יבנה

"אני גאה ונרגש לבשר על ההחלטה להקמתו של מרכז צעירים חדש בגן יבנה", אמר ראש המועצה, דרור אהרון. "ההחלטה התקבלה לאחר שבחנו יחד עם מתנ"ס גן יבנה את צרכי הצעירים בגן יבנה. הקצינו תקציב ייעודי לנושא ואני שמח לבשר שבקרוב מאד אגף שלם במתנ"ס גן יבנה יוסב לצורך הקמת מרכז הצעירים שיכלול מרחבי למידה, ייעוץ תעסוקתי, ייעוץ לימודים ועוד. מי שתנהל את המרכז בפועל היא תמי אשכנזי תושבת היישוב, נאחל לה הצלחה גדולה בהמשך הדרך ובעשייה למען צעירי וצעירות גן יבנה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר