פסטיבל "אתנחתא" גן יבנה. צילום: בן מזרחי
פסטיבל "אתנחתא" גן יבנה. צילום: בן מזרחי

אלפים ביקרו בפסטיבל "אתנחתא": הופעות של עברי לידר, נונו ושרית חדד סחפו את הקהל

פסטיבל "אתנחתא" בגן יבנה התקיים זו השנה השישית, והצליח לסחוף אלפים שהגיעו להופעות שהשאירו טעם של עוד, עד הקיץ הבא

פורסם בתאריך: 4.9.22 13:00

     

אלפים מתושבי גן יבנה, וגם מבקרים מבחוץ, הגיעו בשבוע שעבר לפסטיבל "אתנחתא" בגן יבנה, שהתקיים זו השנה השישית. המופע המסורתי הפך להיות אחר מהמופעים הטובים שראתה גן יבנה, כשעברי לידר לחץ ידיים, נונו הטריפה את כולם, ושרית חדד הקפיצה וחיממה לבבות.

הפסטיבל, שמהווה את אירוע סגירת הקיץ ביישוב, החל באירוע פתיחה חינמי ללא עלות בחניה של מרכזון הרצל בהפקה מקורית, 'מבנאי עד בנאי'- מסע מוזיקלי בעקבות המשפחה הכי מוזיקלית בישראל.

פסטיבל "אתנחתא" גן יבנה. צילום: בן מזרחי

פסטיבל "אתנחתא" גן יבנה. צילום: בן מזרחי

ביום ראשון (28.8), התקיימו שתי הופעות בערב. הראשונה של NUNU שסחפה את הקהל עם הלהיטים הלא שגרתיים שלה שכבשו את ישראל בקיץ הנוכחי, ולאחר מכן עלה על הבמה עברי לידר במופע מחשמל, שהפתיע את הקהל כשעלה לשיר דרך אלפי הצופים, לחץ ידיים הצטלם איתם והביע את אהדתו הרבה לגן יבנה ולתושביה.

בערב השני הגיעה שרית חדד ששרה את מיטב הלהיטים שלה והקפיצה את הקהל בשמחה עם כל השירים הכי מוכרים שמלווים אותנו משנות ה-90 ועד היום. את שרית חדד חיממה תושבת היישוב המוכשרת זוהר יעקובי.

פסטיבל "אתנחתא" גן יבנה. צילום: בן מזרחי

פסטיבל "אתנחתא" גן יבנה, עברי לידר במופע מחשמל. צילום: בן מזרחי

"אנחנו ממשיכים להביא לגן יבנה את כל האמנים הגדולים בישראל ולבסס את עצמנו כרשות המובילה באיזור בנושא התרבות", אמר ראש המועצה, דרור אהרון. "תודה לכל העוסקים במלאכה, לעובדי אגפי ומחלקות המועצה, למתנ"ס גן יבנה, המחלקה לתרבות ואירועים, מחלקת השיווק של המתנ"ס, העובדים והעובדות שעבדו מסביב לשעון בחודשים האחרונים, תודה גדולה לאילן רביבו מחזיק תיקי התרבות והספורט על הובלהשל קיץ פשוט אדיר ולכם תושבי גן יבנה שרקדתם, צחקתם ונהניתם יחד – תודה ונתראה בקיץ הבא".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר