אנה זק. צילום: פבל
אנה זק. צילום: פבל

הכניסה חופשית: אנה זק מגיעה להופיע בגן יבנה

אנה זק תעלה את מופע סיום הקיץ הגדול, בפארק רונה רמון בגן יבנה. לפניה יעלו כוחות הביטחון וההצלה, לערב הוקרה מושקע לכבודם. הכניסה ללא תשלום

פורסם בתאריך: 26.7.22 00:18

עדכון אחרון: 2.8.22 00:00

     

בגן יבנה השקיעו הקיץ במופעים ואירועים עבור כל תושבי היישוב. עבור בני הנוער של גן יבנה השקיעה המועצה במגוון אירועים ופעילויות, ביניהן מסיבות בריכה, תכנית 'שני על גלגלים', מועדון 'הנקודה' בימי ראשון ורביעי, הקרנת סרטים במועדון הנקודה, יציאה לסופרלנד, אירועי כושר יחד עם מחלקת הספורט וביטחון קהילתי, שכלל טורנירים בענפי ספורט שונים, מסיבת בריכה מטורפת בקאנטרי, ועוד אירועים שיתקיימו בקרוב, ביניהם בילוי בסינמה סיטי, מתחמי לייזר טאג ועוד.

את אירוע סגירת הקיץ, החליטו במחלקת הנוער, בשיתוף פעולה עם המחלקה לתרבות ואירועים, המחלקה לביטחון קהילתי, מתנ"ס גן יבנה ועובדי המועצה, על מופע ענק של המוזיקאית האהובה אנה זק. המופע יתקיים בתאריך 23.8 החל מהשעה 21:00 ברחבת ההופעות של פארק רונה רמון והכניסה כאמור תהיה חופשית.

טרם המופע יתקיים אירוע הצדעה לכוחות הביטחון וההצלה שיתקיים החל מהשעה 17:30. במסגרתו תתקיים תצוגת תכלית של כוחות הביטחון – משטרת ישראל, כוחות כיבוי האש, מגן דוד אדום, אגף הביטחון היישובי, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ועוד. 

האירוע יכלול פעילויות מיוחדות כמו לדוגמא סימולטור הרכב המתהפך של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מעגל מתופפים, פעילויות מתנפחים, איפור ועוד ועוד. מלבד זאת, תגיע למתחם הפארק ניידת של לשכת הגיוס לפעילות הסברה בקרב מועמדים לגיוס לצה"ל ועמדה לגיוס מתנדבים לסיירת ההורים היישובית. השנה, בשיתוף ובהובלת השירות הווטרינרי, ייפתח מתחם מיוחד לאימוץ כלבים.

אנה זק. תגיע להופיע בגן יבנה. צילום: אלכס ליפקין

אנה זק. תגיע להופיע בגן יבנה. צילום: אלכס ליפקין

"מתכבד להזמין את תושבי גן יבנה לאירוע מיוחד במינו שיתקיים בפארק רונה רמון", אמר ראש המועצה דרור אהרון. "אירוע מיוחד לכל המשפחה ובסיומו אירוע השיא לסוף הקיץ לבני הנוער עם הופעה בחינם רק לבני הנוער של גן יבנה של אנה זק. חשוב להגיע ולהביע את הערכתינו הגדולה לכוחות הביטחון וההצלה שלנו שעושים לילות כימים על מנת לשמור על ביטחוננו. תודה רבה לכל מי שעמלים על הובלת האירוע המיוחד הזה". 


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר