טורניר כדורגל בגן יבנה לזכרו של רס"ן אופק אהרון ז"ל
טורניר כדורגל בגן יבנה לזכרו של רס"ן אופק אהרון ז"ל

"מעבר לכל הציפיות": טורניר כדורגל בגן יבנה לזכרו של רס"ן אופק אהרון ז"ל

חבריו של רס"ן אופק אהרון ז"ל יזמו טורניר כדורגל לכבודו ופנו לשיתוף פעולה ממועצת גן יבנה, שלקחו את היוזמה בכל הכוח והרימו טורניר שהפתיע וריגש עד מאוד את כל המשתתפים

פורסם בתאריך: 11.7.22 16:00

     

לפני כשבועיים התקיים טורניר כדורגל בגן יבנה לזכרו של רס"ן אופק אהרון שנהרג במסגרת תפקידו לפני מספר חודשים. את הטורניר יזמו חבריו של אופק מהשירות הצבאי, ויחד עם מועצת גן יבנה הרימו אירוע כדורגל שריגש את כל המשתתפים, ובמיוחד את המארגנים, שהופתעו מההירתמות של מועצת גן יבנה. רס"ן אודליה לוי, שהייתה חברה קרובה של אופק ז"ל, ואחת מיוזמות טורניר הכדורגל, סיפרה ל'כאן דרום' על היוזמה, על הארגון ועל וההנצחה של אופק באמצעות טורניר שיהפוך למסורת.

"זה היה מעבר לכל מה שציפינו. באנו לפגישה ראשונה רק לספר על הרעיון, ולא ציפינו שהם ייקחו אותו כל כך מהר בשתי ידיים" סיפרה אודליה. "הם מינפו את האירוע, וקיבלנו מעטפת של מדור ספורט כולל הארגון הלוגיסטי של הדבר. עשינו כל חודש מפגש סטטוס ופשוט הרמנו טורניר יחד".

מועצת גן יבנה לקחה את היוזמה של החברים והחליטה לפעול מהבטן ולהנציח את אופק יחד איתם. עובדי המועצה ממחלקות שפ"ע ותברואה הכינו את המגרש, נרכשו גביעים ומדליות, מגיני הוקרה, חולקו חולצות למשתתפים והטורניר כולו נשפט על ידי השופט המקצועי אלון יפת ושופט נוסף מבית"ר גן יבנה.

משמאל- רס״ן אודליה לוי, באמצע- רס״ן אורי אילני, ומימן רס"ן אופק ז״ל. צילום: אלבום אישי

משמאל- רס״ן אודליה לוי, באמצע- רס״ן אורי אילני, ומימן רס"ן אופק ז״ל. צילום: אלבום אישי

אודליה הייתה חברה קרובה של אופק ז"ל. הם למדו יחד במכללה לפיקוד טקטי (מלט"ק). הם היו יחד באותו צוות ואף סיימו את המסלול הצבאי יחד, לאחריו כל אחד חזר ליחידתו.

"אופק היה אלוף בכל דבר שעשה. הוא היה תותח בכל דבר, אבל במיוחד בתחום שהוא הכי אהב, התחום שהייתה לו תשוקה אליו- הספורט, כל נושא הספורט והתחרויות. הוא היה תחרותי עם עצמו, רצה למשוך את עצמו הכי גבוה שאפשר בכל תחום, הוא רצה להגיע גבוה", סיפרה אודליה.

"הייתה לנו נבחרת כדורגל במשך שנתיים שאותה גיבשנו יחד עם כמה חברים מהמכללות, ופעם בשנה הייתה תחרות ואופק כהרגלו היה מאוד דומיננטי בקבוצה. אחרי מה שקרה לאופק, חבריו מהמלט"ק דיברו ביניהם כיצד להנציח את אופק ושם נולד הרעיון לעשות טורניר לזכרו. חיפשנו מה הדרך הכי מתאימה, ודרך הכדורגל שאהב נולד הרעיון. זה מה שסימל אותו, הרוח הספורטיבית והתחרותיות".

תחרות כדורגל בה השתתף רס"ן אופק אהרון ז"ל

תחרות כדורגל בה השתתף רס"ן אופק אהרון ז"ל

בטורניר השתתפו קבוצות שייצגו את התחנות בשירות הצבאי של אופק. קבוצה מהמלט"ק, קבוצת יחידת אגוז, שם היה אופק מפקד, קבוצת גולני- שם היו חייליו עליהם פיקד, ובנוסף קבוצת הנוער של גן יבנה. "אלון יפת הגיע בהתנדבות לשפוט, שופט בעל שם בעולם הכדורגל, והיה פשוט מרגש לראות את כל ההירתמות".

טורניר כדורגל לזכרו של רס"ן אופק אהרון ז"ל

טורניר כדורגל לזכרו של רס"ן אופק אהרון ז"ל

בתחילת הטורניר היה טקס פתיחה יחד עם ראש המועצה, ובסוף המשחקים דיברו הוריו של אופק ז"ל, שהתרגשו מאוד נוכח האירוע. "זה היה מרגש להנציח אותו. ואנחנו נהפוך את זה למסורת. יש פה רגע שרקמנו עם גן יבנה, וזה עשה טוב לכולנו".

בטורניר השתתפו מאות אנשים, ביניהם חבריו של אופק, משפחתו ותושבי העיר. לסיוע בהפקתו היו אחראים מחלקת הספורט בהובלתה של מיכל שלומי, יחד עם חבריו שיזמו את הטורניר. לוח הזמנים לאירוע ופרסומו היו בשיתוף עם רכז השיווק במתנ"ס אילנית הראל ונציגי המתנ"ס ובית"ר גן יבנה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר