מערכת דינמיקלאס בבית ספר גן יבנה
מערכת דינמיקלאס בבית ספר גן יבנה

ביי לוח וגיר: בגן יבנה יילמדו בשנה הבאה בשיטה חדשנית

בבתי הספר היסודיים בגן יבנה ילמדו בשנה הבאה עם מערכת דינמיקלאס- המאפשרת למידה חווייתית באמצעות מקרן רצפתי

פורסם בתאריך: 22.6.22 15:16

     

החל משנת הלימודים הבאה יהנו תלמידי בתי הספר היסודיים בגן יבנה מתכנית לימודים חדשה ואינטראקטיבית, באמצעות מקרן רצפתי שעליו יוצגו תכני השיעור. באמצעות המקרן יוכלו התלמידים ללמוד באמצעות משחק, באופן חווייתי המאפשר לתלמיד למידה חכמה ואפקטיבית.

המקרן הרצפתי הוא בעצם מערכת דינמיקלאס- כיתה אינטראקטיבית המשחררת את התלמידים מהלוח ושולחן הכתיבה המסורתיים, ומאפשרת להם למידה חדשנית המשלבת תנועה, משחק ושיתוף פעולה בנושאי למידה שונים.

בכל בית ספר יסודי ביישוב נבחר מרחב שישמש מרחב טכנולוגי מעשיר ויגוון את הלמידה החווייתית והמשמעותית.

מערכת דינמיקלאס הורכבה בכל בתי הספר היסודיים בגן יבנה, ומתאימה לכל הגילאים. זהו משחק המשמש ככלי דידקטי משמעותי וחדשני ללמידה, משפר את יכולות החשיבה, הדמיון והיצירתיות ומאפשר פיתוח קשת רחבה של מיומנויות חברתיות ותקשורתיות. התוכן הלימודי הוא בכל הנושאים וגם במקצועות הליבה, ברמות שונות בהתאם לקבוצה. הוא מאפשר למורים להגיב טוב יותר להטרוגניות בכיתה ולספק לתלמידים חווית למידה משמעותית וייחודית.

איך זה עובד?

המערכת מייצרת משטח למידה דינמי מבוסס טכנולוגיה אינטראקטיבית חדשנית. על גבי המשטח הנבחר- רצפה, מוקרנים תכני לימוד שונים בצורת משחקים שונים אשר פותחו על ידי אנשי חינוך ומדע. התלמידים ינועו במרחב המשחק המגיב לתנועות הגוף שלהם באמצעות חיישני זיהוי תנועה. כל תוכן הלמידה נמצא בפורטל תוכן מבוסס ענן, ולמורים תהיה אפשרות לנהל את התכנים וליצור יחד עם התלמידים משחק לימודי אינטראקטיבי משל עצמו.

מערכת דינמיקלאס בבית ספר גן יבנה

מערכת דינמיקלאס בבית ספר גן יבנה

כל מורה יכול להחליט לאיזו תכנית לימודים להשתמש במקרן, על פי הנושא החינוכי וגיל המשחק, ולהעביר אותו לתלמידי הכיתה.

המורים בבתי הספר עברו הכשרה על התכנים ואופן השימוש במערכת, והחל משנת הלימודים הבאה ישלבו את הלמידה במרחב הטכנולוגי כחלק מתוכנית הלימודים.

ראש המועצה, אהרון דרור: "בתי הספר בגן יבנה פועלים כל העת לשיפור, לחדשנות ושואפים למצוינות. השימוש בטכנולוגיות חדשניות במסגרות החינוך הינו קריטי לתלמידים, אני מברך על הכנסת אלמנטים של למידה משמעותית למען המשך ההצלחה בעשייה הפדגוגית".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר