רס"ן אופק אהרון ז"ל
רס"ן אופק אהרון ז"ל

לזכרו: שחקני בית"ר ירושלים ותלמידים מגן יבנה הנציחו את רס"ן אופק אהרון ז"ל

תלמידי התיכון בגן יבנה שבו למד אופק ז"ל ביקשו להנציח אותו יחד עם קבוצת הכדורגל שאהד, בית"ר ירושלים. בפגישה נכח גם אביו של אופק ז"ל, "ריגשתם אותי מאוד" כתב להם בסיום הפגישה

פורסם בתאריך: 1.6.22 12:10

     

לפני מספר ימים נפגשו תלמידי כיתה י'1 מתיכון אורט ע"ש יצחק רבין- גן יבנה, עם שחקני בית"ר ירושלים במגרש הכדורגל בירושלים. את הפגישה יזמו התלמידים יחד עם מחנכת הכיתה עדנה תשובה, במסגרת פרויקט "פרי גנך" של בית הספר, שמטרתו להנציח חיילים שנפלו במהלך שירותם.

רס"ן אופק אהרון שהיה בוגר התיכון, נהרג בתקרית ירי קטלנית בחודש ינואר האחרון, יחד עם חברו ליחידה רס"ן איתמר אלחרר ז"ל. תלמידי הכיתה בחרו להנציח אותו במסגרת הפרויקט, באמצעות מפגש עם קבוצת הכדורגל שאהד – בית"ר ירושלים.

קבוצת הכדורגל, שאף הביעה צער עמוק לאחר שנהרג בתקרית, נעתרה מיד ליוזמה, ובתחילת השבוע התקיימה הפגישה המרגשת, אליה הגיעו גם ארוסתו של אופק ז"ל, אביו, וגיסו.

השחקנים והתלמידים

השחקנים והתלמידים

במהלך המפגש סיפר דובר הקבוצה אסף נחום, על מורשת הקבוצה, ושוער הקבוצה-איתמר ניצן, שוחח עם התלמידים על חשיבות המוטיבציה וסיפר להם עד כמה היה חשוב עבורו לפגוש את משפחתו של אופק. התלמידים זכו להתאמן במגרש יחד עם קבוצת הכדורגל, ולקראת סוף המפגש הוענק למשפחה שלט שהוכן לזכרו, יחד עם ספר הנצחה שבית הספר הוציא לזכרם של הנופלים. המפגש כאמור היה מרגש מאוד, והתלמידים סיפרו שמעבר לחוויה של המפגש עם קבוצת הכדורגל האהובה, זה היה יום חשוב לזכרו של אופק ז"ל. "זה היה יום יפה וחשוב לכיתה ולמשפחה" כתב התלמיד חננאל בזה. "עם רצון ניתן להשיג הכל", כתב והוסיף התלמיד אוראל ממו.

"ריגשתם אותי מאוד" כתב אביו של אופק ז"ל לתלמידים. "אוהב אתכם ותודה על הכל".

מנהלת בית הספר, מרי שפונט סיכמה את המפגש בגאווה, "פרי גנך" היא  תוכנית ייחודית של אורט, שמאפשרת הנצחת תמונות וסיפורים של חיילי צה"ל שנפלו במלחמות ישראל. מחנכת י'1 עדנה תשובה ותלמידי הכיתה גילו רצון לקחת חלק במיזם, והקשר עם בית"ר ירושלים התבקש כחלק מהמיזמים להנצחת זכרו של אופק. גאה מאוד בפעילות הכיתה והמחנכת שמובילה את תלמידה להישגים ערכיים של אזרחות טובה ואהבת המולדת".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר