טאבלטים מונגשים לקשישים
טאבלטים מונגשים לקשישים

חלוקת טאבלטים וטיול עם הכלב: סיוע ותמיכה בגן יבנה בתקופת הקורונה

מועצת גן יבנה מקיימת פעילות סיוע ותמיכה לתושבים ותיקים וגם למשפחות שבבידוד, כמו: חלוקת ערכות הפגה לילדים וטאבלטים מונגשים לקשישים

פורסם בתאריך: 2.3.21 11:55

     

בשנה האחרונה, שנת המגפה, הנחה ראש המועצה, דרור אהרון, את כלל עובדי המועצה מכל המחלקות לקיים פעילויות סיוע ותמיכה למען תושבים במצוקה בכל התחומים. בשיתוף פעולה עם המחלקה לשירותים חברתיים, מחלקות המועצה, המתנ"ס ומתנדבים רבים מבין בני היישוב, בוצעו מגוון רחב של יוזמות תומכות.

המחלקה לשירותים חברתיים בהובלתה של המנהלת ימית ברזילי, טיפלה במאות פניות שהגיעו למוקד העירוני 106 מתושבי גן יבנה שנזקקו לסיוע, החל מקניות למבודדים, רכישת תרופות לקשישים וסיוע ככל שנדרש. בהנחיית ראש המועצה נרכשו מאות שמיכות חמות שחולקו לאזרחים וותיקים ומשפחות מוחלשות.

כמו כן, נפתח פרויקט תעסוקה ביתית לבני הגיל השלישי שמרותקים לביתם בסיוע מדריכה תעסוקתית, חלוקת 22 טאבלטים מונגשים לאזרחים ותיקים להפגת בדידות בשיתוף מפעל הפיס והקמת מערך מתנדבים לקשר טלפוני עם אזרחים ותיקים המוכרים ואלו שאינם מוכרים למחלקה לשירותים חברתיים.

חלוקת פרחים לקשישים

חלוקת פרחים לקשישים

נעשו גם פעילויות חלוקת ערכות משחקים לילדים במשפחות מאומתות, חלוקת 50 זוגות נעלי ילדים – תרומה מהקהילה וחלוקת 100 שוברי קנייה בסך 450 ש"ח לרשת מזון "ויקטורי" למשפחות מאומתות או מבודדות במסגרת תוכנית "אנשי חיל" משרד הביטחון.

טאבלטים לתלמידים ממשפחות מוחלשות לצורך למידה

טאבלטים לתלמידים ממשפחות מוחלשות לצורך למידה

לצד זאת מתקיימת גם חלוקת 100 סלי מזון לאזרחים ותיקים ומשפחות מוחלשות וחלוקת 120 טאבלטים ומחשבים ניידים לתלמידים לצורך למידה מתחילת הקורונה. מעבר לכך, ישנו ניהול של מערך מתנדבים – וזאת על מנת לסייע בהבאת תרופות וסלי מזון, ליווי לחיסוני קורונה, הבאת דואר, טיול עם הכלב ועוד.

ערכות משחקים ויצירה למשפחות בבידוד ומאומתים

ערכות משחקים ויצירה למשפחות בבידוד ומאומתים

"מתחילת השנה המדיניות שלנו עברה התאמות בהתאם למגפת הקורונה והשפעותיה על החברה ועל התושבים בגן יבנה", מסר ראש המועצה, דרור אהרון, "הנחיתי את עובדי המועצה ואת המחלקה לשירותים חברתיים לעשות, לקדם וליזום פעילויות ופרויקטים למען אוכלוסיות מוחלשות ואוכלוסיות בסיכון. עובדי ועובדות המחלקה לשירותים חברתיים, יחד עם עובדי המועצה מכלל המחלקות ויחד עם מתנדבים יקרים מן היישוב הובילו לכך שאף אחד לא נותר לבדו, לא משפחה שנכנסה לבידוד, לא אלו שחלו ולא בני הגיל השלישי שסבלו מן הריחוק החברתי. זו אמירה משמעותית – אנחנו כאן בשבילכם תמיד!".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר