חוזרים ללימודים בכיתות א׳ עד ד׳ בגן יבנה

חוזרים ללימודים בגן יבנה

מערכת החינוך עד כיתות ד' חזרה הבוקר במתכונת מלאה. ראש המועצה, דרור אהרון: "השנה הזו כל כך הזויה ומאתגרת, שהבוקר הרגשנו כולנו כאילו 1 בספטמבר ולא ה-1 בנובמבר. היה כיף לראות את הילדים והוריהם שמחים ונרגשים לקראת החזרה של ילדי כיתות א'-ד' ללימודים בבתי הספר היסודיים בכפוף להנחיות״

פורסם בתאריך: 1.11.20 10:35

     

הבוקר, ראשון (1.11), חזרו תלמידי כיתות א'-ד' ללימודים בבתי הספר היסודיים בגן יבנה במתכונת של חמישה ימים בשבוע. ראש המועצה, דרור אהרון, יחד עם סגניתו ומחזיקת תיק החינוך, ירדנה אוקמן, סיירו בין בתי הספר, קיבלו ובירכו את התלמידים, ההורים, המורים והמורות לקראת החזרה ללימודים. ההחלטה על החזרת הלימודים בכיתות הנמוכות הגיעה לאחר שראש המועצה יחד עם ראשי רשויות נוספים מכל רחבי ישראל לחצו על משרד החינוך לאפשר פתיחה של הכיתות הנמוכות בבתי הספר היסודיים.

על מנת להצליח לעמוד בפרטים אושרה גם הפעלת סייעות ותומכות הוראה בליווי הדוק של מחלקת החינוך. ראש המועצה הדגיש את החשיבות בשמירה על הנחיות משרד הבריאות, עטיית מסיכה, היגיינה, שמירת מרחק, מניעת הגעה של תלמידים שלא חשים בטוב לבתי הספר, מדידת חום, העלאת המודעות גם בקרב צוותי החינוך, פתיחת כניסות נוספות לבתי הספר, מניעת התקהלויות בבתי הספר, חלוקת חצר בתי הספר לקבוצות ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ראש המועצה, דרור אהרון: "השנה הזו כל כך הזויה ומאתגרת, שהבוקר הרגשנו כולנו כאילו 1 בספטמבר ולא ה-1 בנובמבר. היה כיף לראות את הילדים והוריהם שמחים ונרגשים לקראת החזרה של ילדי כיתות א'-ד' ללימודים בבתי הספר היסודיים בכפוף להנחיות. אני רוצה לאחל למנהלות, למורים, למורות ולתלמידים המון הצלחה בדרך, אנחנו איתכם לאורך כל הדרך, נסייע ונתמוך ככל שיידרש בתקופה הזו. גן יבנה יישוב ירוק ועל פי הנתונים אנחנו עומדים על 8 חולים מאומתים בלבד לצד 32 תושבים שנמצאים בבידוד. אוהבים אתכם ומאחלים לכם ולכולנו המשך שנה טובה ופוריה ושלא נצטרך חלילה לפתוח שנה נוספת באביב".

חוזרים ללימודים בכיתות א׳ עד ד׳ בגן יבנה

חוזרים ללימודים בכיתות א׳ עד ד׳ בגן יבנה

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר