נטילת בדיקת קורונה. צילום: אוהד צויגנברג
בדיקת קורונה. צילום: אוהד צויגנברג

בשישי בגן יבנה: בדיקות קורונה לצוות החינוך ולתושבי העיר

המועצה המקומית גן יבנה ופיקוד העורף במיזם למען שמירה על יישוב ירוק ונקי מקורונה

פורסם בתאריך: 26.10.20 12:59

     

גן יבנה ממשיכה להיות יישוב ירוק בצורה מובהקת בשבועיים האחרונים. על מנת לשמור על המצב בצורה הזו ולנטר באופן הדוק את רמת התחלואה ביישוב, פנה ראש המועצה, דרור אהרון, באמצעות היקל"רית, לירן אשכנזי, אל פיקוד העורף בבקשה לבצע ביישוב בדיקות לגננות ולסייעות בגני הילדים, כמו גם לתושבי היישוב.

בקשתו של ראש המועצה התקבלה בחיוב וביום שישי (30.11) תגיע לחניה של בית הספר אורט על שם יצחק רבין ניידת לבדיקות קורונה שתבצע בשעתיים הראשונות בדיקות לצוותים החינוכיים ולאחר מכן תאפשר לתושבי גן יבנה (בתיאום מראש ובקביעת תור במוקד העירוני) לבצע בדיקות קורונה ללא צורך בהפניה ובאמצעות תיאום מראש.

ראש המועצה, דרור אהרון: "אני רוצה להודות לפיקוד העורף ולגורמים המקשרים אליו בגן יבנה על הסיוע בהבאת ניידת הבדיקות ביום שישי הקרוב. באמצעות הבדיקות נוכל לבצע מעקב לגבי רמת התחלואה במערכת החינוך במטרה לשמור עליה נקייה עד כמה שאפשר, לשמור על בריאות הצוותים והילדים ולאפשר פתיחה רציפה שלהם לאורך זמן. בנוסף, ביקשנו מפיקוד העורף לאפשר גם לתושבים שחפצים בכך לבצע בדיקות קורונה ללא צורך בהפניה מרופא ובתיאום מראש (כדי למנוע התקהלות) כך שנוכל לווסת את רמת התחלואה ולבצע מעקב רציף".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר