מימין פרופ אהוד קינן הדרן עולמי ודר אביחי יעקבן צילום: שלומי אמסלם

 חברת אדמה זכתה בפרס לתעשייה הכימית הירוקה

פרס החברה הישראלית לכימיה לתעשייה הכימית הירוקה הוא אות כבוד, אשר מוענק למפעל תעשייה כימית על פעילות יוצאת דופן בהגנה על הסביבה. הפרס הוענק אתמול לחברת אדמה בטקס הפתיחה של הכינוס השנתי של החברה הישראלית לכימיה

פורסם בתאריך: 24.2.20 12:51

     

החברה הישראלית לכימיה לתעשייה החליטה להעניק השנה את הפרס היוקרתי לתעשייה הכימית הירוקה לחברת אדמה, מהמובילות בעולם בתחום הגנת הצומח, עבור פיתוח תשתיות חדשניות לשימוש בטכנולוגיות הובלה מתקדמות לחומרים פעילים ופורמולציות בתחום הגנת הצומח, הצפויות להפחית את טביעת הרגל של החומרים על הסביבה. בנוסף, הוענק הפרס לאדמה עבור שיפור תהליכי הייצור תוך צמצום ההשפעה על הסביבה ע"י ייעול תגובות כימיות ותהליכי הפרדה, מחזור ושריפה של פסולת, שימוש חוזר בחומרי אריזה, הפחתת פליטות לאוויר ושימוש באנרגיה נקייה.

השיקולים העיקריים בקביעת זוכי הפרס של החברה הישראלית לכימיה, הינם הצטיינות בייצור מוצרים ידידותיים לסביבה, או כאלו שיש בהם בכדי לשפר את איכות הסביבה; תרומה לצמצום פסולת תעשייתית; תרומה לצמצום צריכת האנרגיה והפחתה משמעותית של פליטת גזים רעילים או גזים התורמים לאפקט החממה.

אודות אדמה:

אדמה הינה מהחברות המובילות בעולם בתחום הגנת הצומח. באדמה שואפים ליצור פשטות בחקלאות, ומציעים לחקלאים פתרונות ושירותים יעילים אשר מקלים עליהם ומסייעים להם לצמוח. עם אחד מסלי המוצרים המקיפים והמגוונים בעולם אשר מורכב ממוצרים מבודלים ואיכותיים, יותר מ- 8,000 אנשי הצוות של אדמה מגיעים לחקלאים ביותר מ- 100 מדינות ברחבי העולם ומספקים להם פתרונות להתמודדות עם עשבים, מזיקים ונגעים ולשיפור יבוליהם.

החברה נסחרת תחת הסימול ADAMA Ltd. (SZSE 000553). למידע נוסף, אנא בקרו אותנו בכתובת www.adama.com ועקבו אחרינו בטוויטר ב-@AdamaAgri.

אודות החברה הישראלית לכימיה:

החברה הישראלית לכימיה נוסדה בשנת 1933, כארגון ללא מטרות רווח השואף לקדם את המחקר והפיתוח בתחומי הכימיה, את התעשייה כימית והוראת הכימיה במדינת ישראל. הארגון מאגד מגוון רחב של כימאים, כולל חברי סגל אקדמי וסטודנטים, כימאי תעשייה, מהנדסי כימיה, מורים לכימיה וכן כימאים רבים מרחבי העולם.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר