האוטובס החשמלי הראשון באשדוד. צילום: אורי קריספין
האוטובס החשמלי הראשון באשדוד. צילום: אורי קריספין

הושק האוטובוס החשמלי הראשון באשדוד

ההתעקשות של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לשלב אוטובוסים חשמליים בפרויקט ה-Reway נשאה פרי וביום חמישי האחרון (4/5), יחד עם שר התחבורה ישראל כ"ץ, יכלו השניים לחוות חוויית נסיעה שקטה באוטובוס החשמלי הראשון באשדוד. עוד אירוע בעל משמעות היסטורית לעיר שדואגת למלא את לוח השנה באירועים מיוחדים אשר משנים את פניה של אשדוד

פורסם בתאריך: 7.4.19 22:22

     

מיזם התחבורה הירוקה באשדוד זכה בסוף השבוע לעוד חיזוק ירוק. אוטובוס חשמלי ראשון הושק ביום חמישי באשדוד ועל נתיביו החדשים של פרוייקט ה-Reway  ייסעו בקרוב עוד ועוד אוטובוסים חשמליים, בדיוק כפי שדרש ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. את פירות ההישג יכלו לחוות הערב לא מעט מתושבי העיר וגם כתבים מקומיים אשר הצטרפו לנסיעה המיוחדת, כשאורחי הכבוד היו לא פחות משר התחבורה ישראל כץ ולסרי שהתיישבו בחזית האוטובוס.

פרויקט התחבורה האוטובס החשמלי הראשון באשדוד. צילום: אורי קריספין

100% חשמלי. צילום: אורי קריספין

את המסע החשמלי הם התחילו בתחנה החכמה שליד בית חולים אסותא, אותה תחנה שנחנכה אך לפני כמה חודשים במעמד השר וכעת הוא זוכה להתרשם מחוויית נסיעה מלאה, משלב ההמתנה והשימוש במתקני המידע של התחנה החכמה, דרך העלייה לאוטובוס והנסיעה הנעימה ברחובות העיר.

השר כץ וד"ר לסרי השקת האוטובוס החשמלי הראשון צילום: אורי קריספין

 

ד"ר לסרי: "התעקשנו שמיזם ה-Reway  יעמוד בסטנדרטים הכי גבוהים הקיימים היום, תוך השתלבות אופטימלית בתוכניות העיר המקיימת והשמירה על עקרונות איכות הסביבה. אוטובוסים חשמליים למיזם ירוק כדוגמת ה-Reway, הם הכרח מתבקש שלא יכולתי לדלג עליו ולכן התעקשתי שעל הנתיבים החדשים ינועו רק אוטובוסים ידידותיים לסביבה".

אוטובוס חדש, תחנת אוטובוס חדשה וחכמה. צילום: אורי קריספין

ד"ר לסרי והשר כץ השקת האוטובוס החשמלי הראשון צילום: אורי קריספין

ד"ר לסרי הודה לשר כ"ץ שמלווה את הפרויקט באשדוד ומסייע ככל שניתן על מנת להפוך את אשדוד למטרופולין תחבורתי. "אנחנו עושים עוד צעד חשוב בהתמודדות עם תחלואי הערים הגדולות ומשיקים אוטובוסים שימנעו זיהום אוויר. גם בזה אשדוד תהיה מודל לערים נוספות ותקווה לעיר ירוקה ונקיה", סיכם ראש העיר.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר