מזבלה על חוף הים בקצה הדרומי של אשדוד. שימו לב לשלט המורה על כך שכאן מתחילה שמורת הטבע ניצנים. צילום: דור גפני

אכלתם, שתיתם, ביליתם. לכלכתם (וידאו)

למה אנשים מרשים לעצמם להשאיר אחריהם אשפה וטינופת? ראו מה מצאנו במהלך סיבוב קצר בחוף הדרומי

פורסם בתאריך: 5.5.18 19:04

     

החוף הדרומי של אשדוד. זהו קצה תחום השיפוט של העיר, בואכה שמורת הטבע חולות ניצנים בתחום השיפוט של מועצה אזורית באר טוביה.

זהו אינו חוף המיועד לרחצה וכמובן שאין בו שירותי הצלה. אולי בדווקא בגלל זה יש מי שאוהב לבוא לפה, להתבודד, לבלות בשקט ולנוח מטרדות היום-יום או לעשות מסיבה קבוצתית עם הרבה אוכל, על האש ושתיה.

אבל יש גם כאלה, ומתברר שהם לא מעטים, שאחרי הבילוי משאירים את כל הטינופת בשטח: שאריות מזון, אריזות, בקבוקי זכוכית של בירה ושתיה חריפה, מנגל, מזרונים, משטחי עץ, כוסות, צלחות, כיסא, מפות נייר, גחלים, קופסאות קלקר, הרבה פלסטיק לסוגיו. "חגיגה" של צבע.

למרבה האירוניה כמויות גדולות של פסולת מפוזרות סביב השלטים שמודיעים שכאן מתחילה שמורת הטבע חולות ניצנים וגם השמורה הימית אבטח.

פה ושם ניתן למצוא עגלת תינוק שיצאה משימוש, שלד מתכת של שמשיה או אוהל שכבר ידעו ימים יפים יותר, וכמובן איך אפשר בלי "קצת" שקיות, בקבוקי שתיה קלה וכוסות פלסטיק?

גם במגרש החניה של החוף הדרומי יש הרבה שאריות. כנראה שאוהבים לעשות כאן "באר בגאז'", פותחים את האוטו, יושבים, שותים, נהנים. אבל לאסוף ולהשליך לפח? לא, שיבואו עובדי הניקיון ויעשו את זה. לא ככה?

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר