ראש העיר מברך את התושבים על ההיענות

לסרי: "הודות לתושבי העיר הצלחנו להפחית את זיהום האוויר ב-21%"

תנשמו: על פי נתוני המשרד להגנת הסביבה זיהום האוויר אשתקד לאחר ל"ג בעומר עמד על 7.0, השנה בעקבות היענות התושבים לקריאת ראש העיר להתחשב בתנאי מזג האוויר הקיצוניים חלה ירידה של 21% ברמת הזיהום שעמדה על 5.4

פורסם בתאריך: 3.5.18 11:38

     

אירועי ל"ג בעומר מביאים עימם עלייה ניכרת בזיהום של חלקיקים העוברים בדרכי הנשימה. במהלך הבערת המדורות נפלטים לאוויר ריכוזים גבוהים של חלקיקים נשימים המסוכנים לבריאות האדם, וכן כמויות גדולות של פחמן דו חמצני, הגורם להתחממות כדור הארץ.

מנתוני השנים הקודמות של תחנות ניטור איכות אוויר הפזורות ברחבי הארץ, עולה כי עלייה זו הינה בשיעור של פי שניים עד ארבעה מהרמות הנמדדות בימים בהירים, ללא אובך, ובמקומות מסוימים זיהום האוויר עלול לזנק עד פי 18 מהממוצע ביום בהיר.  לאורך השנים נרשמת עלייה בפניות לחדרי המיון בבתי החולים לצד ההחמרה הזמנית באיכות האוויר ועיקר הנפגעים הינם חולי אסטמה והסובלים ממחלות כרוניות בדרכי הנשימה.

השנה, בעקבות דרישת ראש העיר לביטול המדורות בהתאם לתנאי מזג האוויר והרוחות הערות חל שיפור השנה ברמת זיהום מזג האוויר כפי שנמדדה הבוקר. בנתונים שפירסם המשרד להגנת הסביבה ניתן לראות את הירידה המשמעותית מ7.0 ל5.4%.

הנתונים

 

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי מסר: "אני מודה לכל כוחות הביטחון וההצלה – משטרת אשדוד, כב"א ומד"א, לעובדי עיריית אשדוד – הביטחון העירוני, מנהל התפעול, המוקד והפיקוח העירוני, על העבודה הנפלאה שעשו במהלך ההכנות ובאירועי ערב ל"ג בעומר. השמירה והדאגה לתושבי העיר ראויים להערכה והתוצאה: ערב חגיגי וללא אירועים חריגים.

תודה מיוחדת לכל תושבי העיר – הורים, בנות ובני העיר ומשפחות בכל הקהילות בעיר, על הבחירה הנכונה לקיים מדורות במתכונת מצומצמת או מתכונת אלטרנטיבית, השמירה על כללי ההתנהגות והשמירה על הסביבה. השנה הוכחתם מהי אחריות ותרמתם לסביבה בכך שהצלחתם להפחית את זיהום האוויר בעיר ב-21%. בזכותכם, אשדוד היא עיר מודל לאיכות חיים וסביבה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר