פארק בן גוריון, קרדיט- העצומה

עצומה ירוקה: התנגדות לבנייה בפארק בן גוריון

הצלת הריאות הירוקות של העיר: עצומה אינטרנטית מתנגדת לבניית 1,200 יחידות דיור בשטח הצפוני של פארק בן גוריון "אסור לבנות בפארק בכל מחיר. זהו פארק הירקון של אשדוד"

פורסם בתאריך: 13.2.18 10:11

     

כחלק מהליך ההתחדשות העירונית ברחבי העיר נבנים פרויקטים בתכניות פינוי- בינוי ותמ"א 38.  כעת, בלב סערת השבת – התחדשה ההתנגדות לבנייה ברובע ב' במתחם שטח פארק בן גוריון, על אף שניצני ההחלטה היו ב2015 עת אושרה תכנית העירייה "לנגוס" בשטחים מפארק בן גוריון ולייעד אותם לבניית 1,200 יחידות דיור על חשבון עשרות אחוזים מהפארק הירוק, כעת העצומה מתחדשת:

"עירית אשדוד בראשות ד"ר יחיאל לסרי יוזמת מהלך להפקיע מאיתנו ,כלל תושבי אשדוד ,כ35% משטח פארק בן-גוריון ( הפארק הגדול בעיר המוגדר כפארק הירקון של אשדוד),לטובת בניינים כ"מסווה" לכאורה של הליך בינוי פינוי של רובע ב'.

העירייה מציגה בעיה של מחסור בשטחים לבניית יחידות דיור ולכן עקב המצוקה גוזלים מאיתנו שטחי ריאות ירוקות של העיר. אין מחסור בשטחים לבניה ועל בסיס כול תכניות הקיימות בעיר לרבות פינוי בינוי תוך רובעי יש די שטח לבנייתם של עשרות אלפי יחידות. אסור לבנות בפארק בכול מחיר! לא לחרדים ולא לאף גורם אחר

לכן,לכול מי שהירוק חשוב לו, לכול מי שהשתלטות על שטחים ציבוריים ושטחים ירוקים לטובת אינטרסים קבלניים נמאסה עליו, חייבים לצאת בקריאה לראש העיר ולחתום על העצומה"

לינק לעצומה- https://www.atzuma.co.il/parkbengoorionashdod

מעיריית אשדוד טרם נתקבלה תגובה ואנו נפרסמה לכשתגיע

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר