מימין סלביק גרויסמן ורונן הורביץ בכנס איגוד אנרגיה ירוקה. צילום:יח"צ

נציגה אשדודית באסיפה השנתית של איגוד חברות אנרגיה ירוקה לישראל

בשבוע שעבר השתתפה הנהלת חברת GVK  פתרונות קירור באסיפה הכללית השנתית של חברי איגוד חברות אנרגיה ירוקה לישראל, שהתקיימה בבית המועצה לישראל יפה בפארק הירקון ת"א

פורסם בתאריך: 31.12.17 13:18

     

חברתGVK  פתרונות קירור – מתמחה בפרויקטים להתייעלות אנרגטית והשגת יעדי חסכון בחשמל במערכות קירור תעשייתיות השתתפה באסיפה השנתית של איגוד חברות אנרגיה ירוקה לישראל. באירוע העבירה ד"ר חנית בן-ארי ממשרד האנרגיה סקירה על היעדים של הממשלה בתחום האנרגיה, והציגה את תכנית המענקים וההלוואות לעידוד התייעלות אנרגטית . עוד ציינה ד"ר בן-ארי את חשיבות עידוד שוק חברות ההתייעלות האנרגטית המכונות ESCO-  Energy Saving Companies. עוד באירוע, חוני קבלו, ראש תחום אנרגיות מתחדשות ברשות החשמל הציג  את היעדים לשילוב אנרגיות מתחדשות.

סלביק גרויסמן מנכ"ל GVK , מציין כי "אנו החברה היחידה בתחום ההתייעלות האנרגטית למערכות קירור תעשייתי שרשומה באיגוד, זאת תודות לחשיבות שאנו רואים בקידום אג'נדות של אנרגיה ירוקה, שילוב כוחות ושיתוף פעולה בתחום על היבטיו השונים". בתוך כך מסר רונן הורביץ' סמנכ"ל השיווק שלGVK, כי "החברה חשפה במהלך האירוע את נתוני החיסכון שהשיגה עבור לקוחותיה בשנה החולפת, העומדים על מעל ל- 10 מיליון קוט"ש".

חברתGVK  פתרונות קירור – מתמחה בפרויקטים להתייעלות אנרגטית והשגת יעדי חסכון בחשמל במערכות קירור תעשייתיות. החברה, בעלת ניסיון של למעלה מ-17 שנה בתחום, פיתחה שיטה פורצת דרך להתייעלות אנרגטית של מערכות קירור, הקפאה ומיזוג אוויר מכל הסוגים וחסכון של עד 70% בהוצאות החשמל, לצד שמירה על איכות הסביבה. בנוסף, מקנה ללקוחותיה כלים לניהול יעיל של מקורות האנרגיה ושקט תעשייתי.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר