לג בעומר באשדוד
לג בעומר באשדוד

ל"ג בעומר באשדוד: ירידה בזיהום האוויר ממדורות בהשוואה לאשתקד

ערב המדורות המרכזי של ל"ג בעומר חל אתמול, ולאחר הסברה קפדנית, מדדה העירייה 54 אחוזים פחות זיהום אויר מהשנה שעברה. התושבים הסתפקו במדורות קטנות כדי להרגיש את רוח החג והתושבים התעוררו לעיר נקייה לאחר שפקחי העירייה אספו את שאריות המדורות מוקדם בבוקר

פורסם בתאריך: 26.5.24 16:16

     

בשבועות האחרונים ניהלה העירייה הסברה במדיות הדיגיטליות על חשיבות שמירה על איכות הסביבה בזמן הדלקת מדורות ל"ג בעומר, ויש תוצאות: יממה לאחר ערב המדורות המרכזי נרשמה ירידה משמעותית בזיהום האוויר כתוצאה ממדורות. 54% פחות בהשוואה לשנת 2023.

 

על ההסברה היו אחראים העירייה, מערכת החינוך, ההורים וכבאות והצלה. ההסברה כללה גם חוברת 'מדורה ירוקה' עם ההסברים על התנהגות נכונה בקרבת מדורה והמלצות על מדורות ירוקות ועוד. שיתוף הפעולה ימשיך גם היום בערב המדורות הנוסף.

לג בעומר באשדוד

לג בעומר באשדוד

במטה ל"ג בעומר בהובלת מנהל אגף הביטחון אריה איטח וראש מנהל תפעול, שלמה רוטנברג, צוין כי הוסר החשש מפני 'שבוע מדורות', וכי החוגגים התמקדו בהדלקת מדורות במוצאי השבת וגם אז, הם הסתפקו במדורות קטנות רק כדי לציין את החג. "שיתוף הפעולה בין כב"ה (כבאות והצלה) לבין העירייה עבד בצורה חלקה וייחודית בהשוואה לרשויות אחרות, ובזכות כך נבנה מודל של שיתוף פעולה שנמשך בתחומי ממשק נוספים בין כב"ה לעירייה, וניתן מענה מהיר לכל קריאה", מסרו במטה.

לג בעומר באשדוד

לג בעומר באשדוד

כבר בשעות הבוקר המוקדמות יצאו עובדי העירייה כדי לאסוף את שאריות המדורות, והתושבים קמו לעיר נקייה. "אנו מודים לציבור שהדליק מדורות בשטחים המורשים והמוסכמים, שמר על הביטחון ונהנה מרוח החג גם בימים אלה".

לג בעומר באשדוד

המוקד העירוני ערב לג בעומר


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר