צחנה ברחוב הצבעוני

פחי אשפה שעולים על גדותיהם ומהווים מפגע סביבתי הביאו את תושב השכונה להגיש תלונה במוקד 106 ובמשטרה: "מדובר במפגע תחבורתי חמור. אנחנו מצפים לשינוי בהול"

פורסם בתאריך: 13.11.17 11:37

     

תושבי רובע ח' מוחים: לטענת התושבים בחנייה רחוב בצבעוני 18-20 ישנם שלושה פחים שאמורים לשרת 5 בניינים (כ 85 דירות!). אלא שעל אף ששירותי הנקיון ופינוי האשפה פוקדים את המקום כ-5 פעמים בשבוע בגלל העומס, אך הפח עדיין מלא. הסיבה לטענת התושבים: שני הגנים,הכולל ובית הכנסת שנמצאים מעבר לכביש  זורקים את הזבל שלהם גם בפח  שנמצא בחניה הזה מה שיוצר עומס רב. לטענת התושב, ג'ימי קוז, נעשתה פנייה למנהלת הרובע בבקשה להזיז את הפח לצד השני של הכביש, אך הנושא לא מתקדם זמן רב. "מדובר במפגע סביבתי לכל דבר ועניין, כבר התרענו וביקשנו שיטפלו בעניין אך זה לא קורה. מדובר שינוי קטן שישפיע מאד על הסביבה".

 

ממינהלת הרובע נמסר כי מדובר בבקשה להעתיק את הטמון למקום אחר. הנושא נבדק כמה פעמים ונמצא כי זהו המקום הנכון להצבת הטמון. נראה שיש מאן דהוא (שמו ידוע ומוכר למינהלת) המבקש לאנוס את העירייה להעתיק את הטמון בכל מחיר ולכן הוא עורך מניפולציות באמצעות התקשורת. רחוב הצבעוני נקי והאשפה מפונה באופן שגרתי וללא תקלות. הניסיון לביים תמונה או לצלם את סביבת הטמון רגע לפני פינויו אינו הגון.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר