שמואל דוד ויחיאל לסרי
שמואל דוד ויחיאל לסרי

"גאה לעמוד לצידך ואוהב אותך": עוזרו של רה"ע לסרי כותב לו

פורסם בתאריך: 29.2.24 10:54

     

שמואל דוד עוזרו הנאמן ויועץ התקשורת של רה"ע ד"ר יחיאל לסרי מזה כשני עשורים, עבד לא מעט בבחירות האחרונות כדי להביא את הניצחון.

הוא עשה זאת גם כאשר כל הסיכויים היו נגד לסרי והיה נדמה כי תם העידן שלו. דוד האמין ודחף ופעל בכל הכוח, עד הרגע האחרון.

היום, כשהוא התאושש מעט מהניצחון הוא פרסם פוסט נרגש וסיכום קצר של מערכת הבחירות הסוערת הזאת.

"יחיאל – יחיאל – יחיאל, גאווה גדולה לעבוד לצידך כבר 19 שנה, במיוחד בקדנציה האחרונה, קדנציה מטורפת מטורפת שכללה מגפת קורונה ( מי כבר זוכר), אתגרים לא פשוטים, סבבי לחימה, ובחמישה חודשים האחרונים גם מלחמה", כתב דוד, "רגע אחרי הגונג לסיומה של מערכת הבחירות הנוכחית, שבה חלק מהמתמודדים קצת שכחו את גבולות המשחק ומה בעצם אמור להיות תפקידם גם אם ייבחרו, הבטתי בך וראיתי את המנהיג שאתה. זה שנדרש להיאבק על מקומו בזמן שבחוץ מתחוללת מלחמה על אמת, ויריביו מנסים לגרור אותו גם לקרבות בתוך הבית שאיחדת. אבל אתה הסתכלת על כולם ואמרת 'קודם כל אשדוד, קודם כל התושבים', ונעת מישיבה לישיבה. מהערכת מצב אחת לאחרת. והבחירות? אליהן נכנסת רק בשבועיים האחרונים אחרי שהבנת שהאיום הרקטי על אשדוד פחת משמעותית, וידעת שיש לנו צוותים אדירים שאפשר לסמוך עליהם בכל מובן.

"את מה שראיתי אני ראו גם התושבים, והם נתנו בידייך שוב את המושכות להנהיג את העיר המדהימה שלנו עוד 5 שנים. השקעת את כול כולך לנצח בשביל אשדוד. ולא רק אתה ניצחת, העיר אשדוד ניצחה. תודה רבה לך על הזכות להיות לצידך, ללמוד את דרכי הצניעות, המנהיגות, הערכים האישים שהם קודם לפני כל דבר אחר. גאה לעמוד לצידך ואוהב אותך בשגרה ובחירום".

שמואל דוד ולסרי. צילום: פבל

"גאווה גדולה לעבוד לצידך". שמואל דוד ולסרי. צילום: פבל

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר