יום הבחירות באשדוד 2024. צילום: טוביה סגל
יום הבחירות באשדוד 2024. צילום: טוביה סגל

ברכה מסבתא והפתעה מהנכדים: המועמדים יצאו לממש את זכותם הדמוקרטית

פורסם בתאריך: 27.2.24 12:20

     

גם המועמדים בבחירות יצאו להצביע בקלפיות וכמובן קראו לציבור לצאת ולממש את זכותו הדמוקרטית.

יניב קקון מקבל ברכה מסבתא ומצביע עם בתו

יניב קקון מקבל ברכה מסבתא ומצביע עם בתו

יניב קקון יו"ר תנועת "אשדודים" יצא להצביע יחד עם בתו אלה, אל לפני שקיבל ברכה מסבתא ססיל ואמר: :הקלפיות נפתחו! זה הזמן להשפיע – צאו להצביע! בפתק הלבן מצביעים רק תנועת אשדודים למען העיר האהובה שלנו. 5 דקות הצבעה 5 שנים השפעה".

המועמדת לראשות העירייה עו"ד הלן גלבר הצביעה בקלפי במקיף ו' ברובע י"א ביחד עם בעלה, אבי ואמרה: "היום בוחרים מהפך, אף אחד לא נשאר בבית – זה צו 8 להציל את העיר. כולם מבינים, כך הראו כל הסקרים – זה אשדוד או טבריה, אני או לסרי. החל ממחר אשדוד תחזור להיות עיר לכולנו".

הלן ואבי גלבר מצביעים

הלן ואבי גלבר מצביעים

ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי הגיע עם אשתו עירית להצביע בקלפי, אבל לפני כן נכדיו הכינו לו הפתעה: "המבוגר האחראי הוא הסבא שלי".

לסרי וההפתעה של נכדיו

לסרי וההפתעה של נכדיו

יחיאל ועירית לסרי מצביעים. צילום: שמואל דוד

יחיאל ועירית לסרי מצביעים. צילום: שמואל דוד

ד"ר אלי לחמני המועמד לראשות העיר אשדוד מימש את זכותו להצביע בבחירות ב"שירת הים" ברובע י"ז ואמר: "ציבור שרוצה מהפך – יוצא להצביע, בכל מזג אוויר, קורא לבני המשפחה, לחברים, לשכנים – וביחד עושים מהפך לשלטון הקיים. לא ייצאו להצביע – שלא יבכו לאחר מכן, זו ההזדמנות שלנו לעשות מהפך ולהפוך את העיר מבינונית לעיר עם הישגים ראויים, להוביל שלטון נקי כפיים, נטול אינטרסים ונטול קומבינות".

אלי לחמני מצביע

אלי לחמני מצביע

סגן ראש העיר, שמעון כצנלסון, הצביע בקלפי שעל יד ביתו ואמר: "הבחירות האלו יקומו או יפלו על אחוז ההצבעה. אם התושבים יצאו להצביע – העיר אשדוד תישאר חופשית וליברלית. אני מאמין בעיר שלנו, בתושבים ובתושבות של אשדוד, שיצאו ויצביעו. ביחד ננצח!".

שמעון כצנלסון מצביע

שמעון כצנלסון מצביע

יו"ר 'אשדוד מתקדמת', ברק סרי הצביע בקלפי לצד זוגתו אורית וילדיו רון ודן אשר יצאו לא מזמן ממילואים ולצידם עשרות פעילים ואמר: "אשדוד קמה הבוקר לשינוי. מוטלת על כולנו האחריות להכריע כיצד ייראו פניה של אשדוד בשנים הקרובות. אם לסרי ייבחר המשמעות לכולנו ברורה- יצחק גולדקנופף ואגודת ישראל שולטים באשדוד, ואשדוד תמשיך בצעדי ענק לצעוד אחורה. גולדקנופף כבר הכריז שהוא רוצה לסגור בשבתות את אשדוד. תצאו להציע לאשדוד מתקדמת בראשותי. אני שמתי את האגו בצד, הקרבתי את המועמדות שלי לראשות העיר והתחברתי עם שמעון כצנלסון. הצבעה לכצנלסון היא הצבעה עבור ברק סרי. אנחנו ננהל יחד את העיר בשותפות מלאה ואני אחליף אותו כראש עיר. אני קורא לכם להצביע לכצנלסון לראשות העיר".

ברק סרי מצביע

ברק סרי מצביע

חבר המועצה עו"ד אופיר לסרי (אשדוד תנצח) מימש את זכות ההצבעה: "עם פתיחת הקלפיות זהו צו השעה לצאת להצביע ולהשפיע על עתיד העיר היקרה שלנו. אנו בעיצומו של הליך דמוקרטי חשוב בתקופה מורכבת וקשה, בהצלחה לכולם".

אופיר לסרי מצביע

אופיר לסרי מצביע

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר