ד"ר יחיאל לסרי במסיבת העיתונאים
ד"ר יחיאל לסרי במסיבת העיתונאים

לסרי מזהיר: "מתוכננת הפצת סרטון מזוייף שלי בבינה מלאכותית, כך עדכנה אותי המשטרה"

פורסם בתאריך: 26.2.24 14:02

     

ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי פרסם כעת הודעה לתושבים ולפיה אחד המתמודדים נגדו זייף סרטון שלו באמצעות בינה מלאכותית.

לסרי אומר כי מדובר במידע מודיעיני שהוא קיבל ממשטרת ישראל וכי הנושא מטופל.

וכך הודיע לסרי:

"תושבים יקרים, התראה: קיבלנו מידע על הונאה פלילית שתצא בשעות הקרובות. לפי מידע מודיעיני שהגיע אלנו ממשטרת ישראל, אחד המתמודדים באמצעות בעלי עניין, מתכננים ליצור הונאה בקרב הציבור על ידי התחזות ושליחת פייק ניוז לכלל תושבי העיר, תוך שימוש בבינה מלאכותית וזיוף של המראה והקול שלי. הנושא מטופל ברמות הגבהות ביותר, ואני סומך עליכם שתדעו להבדיל בין מסר מתחזה למסר אמיתי.

"כפי שאני יודע, רובכם הגדול מתייחסים בביטול להתקפה הפראית בניסיון להפחיד אתכם מהשתלטות החרדים על העיר, מסר שחוזר על עצמו בכל מערכת בחירות. ייתכן ותקבלו הודעות שמטרתן להרגיז אתכם, אם זה הודעה טלפונית בשמי ובקולי בשעות מוזרות, ואם כקריאה שלא תצאו מהבית או כל תרגיל הונאה דומה אחר.

"ישנם שמבקשים להשתלט על אשדוד באמצעות ניסיון להרתיע אתכם ממני, ולהמליך במקומי ראש עיר שיהיה נוח למטרות שלהם. אנחנו בעד דמוקרטיה ונגד הונאות, שרק ממחישות מי הם האנשים שמולם אנחנו מתמודדים. החשש הוא שכך גם הם מבקשים לנהל את אשדוד.

"היחידה הארצית לחקירות הונאה תמצה את הדין עם אותם הגורמים. עד אז, בואו נשמור על העיר אשדוד היפה שלנו שהולכת ומתפתחת, חיה, תוססת ומעניקה ים של אפשרויות לתושביה.

"בואו נמנע מכוחות הפילוג והשנאה לשלוט באשדוד, בואו נשמור על האחדות כפי שהעם דורש ומקיים בעצמו, מאז ה-7 באוקטובר. רק האהבה תנצח".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר