כנס בחירות של ד"ר יחיאל לסרי. צילום: לירון מולדובן
כנס בחירות של ד"ר יחיאל לסרי. צילום: לירון מולדובן

ד"ר יחיאל לסרי: "מנסים להפחיד את הציבור עם התחרדות של אשדוד. אבל ההתחרדות לא קורית"

מאות משתתפים הגיעו הערב לאולמי אדמה לכנס הבחירות האחרון של ד"ר יחיאל לסרי לקראת הבחירות שיתקיימו ביום שלישי הקרוב. לסרי נשא נאום ארוך בו התייחס גם למתחריו

פורסם בתאריך: 24.2.24 23:37

     

אמש התקיים כנס הפעילים הגדול של "אשדוד בתנופה" בראשות רה"ע ד"ר יחיאל לסרי באולמי אדמה בעיר וזאת לקראת הבחירות שיתקיימו ביום שלישי הקרוב.

מאות רבות של פעילים ותומכים התכנסו באולם ושמעו את לסרי נואםף מציג את הישגיו בשנים האחרונות ומספר על חזונו ועל התוכניות לעתיד.

אלה עיקרי דבריו:

בנאומו הוא התייחס למתחרים מולו ואמר כי להם אין הניסיון שיש לו והניסיון שהוא צבר לאורך השנים שלו, "לא אלאה אתכם בפרטים, אבל רק תארו לעצמכם חס וחלילה את התרחיש של מלחמה בצפון. של גשם טילים כבדים ומדויקים שנוחת חס וחלילה על העיר אשדוד, כמו בכל מדינת ישראל. על תחנות כוח ומתקנים אסטרטגיים, ואולי חס וחלילה על בנייני מגורים. ודאי שמעתם על המושג 'עיר בעלטה'. של עיר שמנותקת ממערכת החשמל במשך ימים, ואולי הרבה יותר מכך. מי הייתם רוצים שינהל את העיר בתקופה הזו? מישהו שהוא חסר ניסיון? שלא ניהל מבצע? שלא ניהל אנשים? שלא ניהל מלחמה? או מישהו מנוסה כמוני שעומד במערכה הזאת, ביחד עם כל הצוות הנהדר שלנו, בביטחון ובעירייה, יחד עם המשטרה, עם מד"א, עם כב"ה, במשך 15 שנים – עופרת יצוקה, עמוד ענן, צוק איתן, שומר החומות, עלות השחר, מגן וחץ, וכעת מזה 4 חודשים 'חרבות ברזל', מעניקים לתושבי אשדוד את תחושת הביטחון, ואת הביטחון האמיתי ברמה הגבוהה ביותר".

כנס בחירות של ד"ר יחיאל לסרי. צילום: לירון מולדובן

כנס בחירות של ד"ר יחיאל לסרי. צילום: לירון מולדובן

לסרי התייחס גם לעניין הרוח האחדות החשובה דווקא בימים אלה ואמר כי הוא היחיד שפועל לאחדות, זאת לעומת מתחריו, "מבין כל המועמדים, אני היחיד שהוכחתי זאת לאורך כל הקדנציות שבהן אני משמש בתפקיד ראש העיר. ובמיוחד בקדנציה האחרונה, אחרי בחירות 2018, שבהן האווירה היתה קשה מאוד. המתח היה בין החרדים לחילונים היה קיצוני. ומיד אחרי הבחירות הקמתי קואליציה עם ש"ס ואגודת ישראל מצד אחד, ועם אשדוד ביחד (ישראל ביתנו) ועתיד אשדוד (אלי נכט) מצד שני. פעלנו יחד עם כל שאר הסיעות, בהרמוניה. עד חצי השנה האחרונה של הקדנציה, כשרוח הבחירות חזרה לאוויר. ולצערי, הרוח הזו נושבת שוב בכל הכוח בימים האחרונים…  ואני מבקש להרגיע. הרי בכל מערכת בחירות, המועמדים שלצערי במקום להציג את התכניות שלהם, הם בוחרים להפחיד את התושבים מפני חרדיזציה. אבל למרבה ההפתעה, וגם הפלא. החרדיזציה הזאת לא קורית. היא לא מגיעה. היא אפילו לא באה לבקר. מיד אחרי הבחירות היא נעלמת עד מערכת הבחירות הבאה".

כנס בחירות של ד"ר יחיאל לסרי. צילום: לירון מולדובן

כנס בחירות של ד"ר יחיאל לסרי. צילום: לירון מולדובן

בהמשך נאומו האו סקר את הישגי העיר אשדוד בשנים האחרונות, "אז אם כן, בעובדות: גם בניסיון, גם באחדות, אין לנו מתחרים. אז מה נשאר? נשארה העשייה. נשאר השירות לתושב. איכות חיי התושבים. בניקיון וביופי של העיר, בחינוך, בתרבות, ברווחה, בספורט, בבריאות, בקיימות, בפיתוח של העיר, בדאגה אמיתית לצעירים – בהשכלה, בתעסוקה, במקומות בילוי, בדיור לזוגות צעירים, בכניסות וביציאות מהעיר, בקיימות ואיכות סביבה. לכל הדברים האלה נתנו פתרונות. הביטו לאחור ל-15 השנים שחלפו מאז שאני בראשות העיר, יחד עם גבי כנפו, וכל החברים שהיו איתנו בכל הקדנציות. עשינו מהפכה בכל תחום.

"העיר המובילה בישראל בניקיון. זכינו פעמיים בתואר של המועצה לישראל יפה כעיר היפה ביותר במדינת ישראל. בתחום החינוך – עם מדד החינוך היישובי הגבוה ביותר במדינת ישראל. זו עובדה, משרד החינוך אומר את זה. בתרבות, מהפכת תרבות, עם למעלה מעשרים פסטיבלים. ברווחה, בטיפול בנוער בסיכון, באוכלוסיות קשות יום, בטיפול ברובעים הוותיקים, בטיפול באוכלוסיית הקשישים. בעלי הצרכים המיוחדים, בעלי המוגבלויות. אנחנו לא שוכחים אף אחד. לא משאירים אף אחד מאחור. אשדוד הפכה לעיר דוגמה ומופת גם ברמה ארצית, בכל הנושא של טיפול באוכלוסיות רווחה חלשות. בספורט – אנחנו מעצמת הספורט של מדינת ישראל. אין תחום שאשדוד לא מובילה בו. אין ספור מתקני ספורט ומגרשים, והישגים בכל הענפים, בקנה מידה ארצי, ובינלאומי, עם 5 נציגים מאשדוד באולימפיאדה האחרונה בטוקיו. אנחנו מקימים את קריית הספורט היפה ביותר במדינת ישראל. עם אצטדיון עם 20 אלף מקומות ישיבה, אׇרֶנַה, עם 5,000 מקומות, עם בריכה אולימפית. כולם בביצוע. לא סיפורים. מגרשי ספורט, קריית טניס שאנחנו מתכננים. בבריאות, בית החולים שהבאנו לאשדוד, שמציל חיים מדי יום ביומו. אנחנו פועלים עכשיו להכפיל את מספר המיטות ל-600 מיטות. בקיימות, אנחנו שומרים על איכות הסביבה, על ניקיון האוויר. חופי הים היפים ביותר במדינת ישראל, על הדיונה שלנו. זכינו בפרס איסטנבול מטעם האו"ם, כעיר השומרת על הים התיכון. אנחנו שומרים על רצועת החוף הנהדרת שלנו, שהיא היפה והנקייה ביותר בישראל. בתיירות, עם למעלה מעשרה בתי מלון שנמצאים כרגע בבנייה.

כנס בחירות של ד"ר יחיאל לסרי. צילום: לירון מולדובן

כנס בחירות של ד"ר יחיאל לסרי. צילום: לירון מולדובן

"ובכלל, בפיתוח של העיר. תראו את המנופים בכל פינה בעיר. בדאגה לדיור לזוגות צעירים על ידי הסכם גג והתחדשות עירונית. כבר הוצאנו כמעט 5,000 יחידות דיור שחצי מהן מוגרלות, ושליש מתוכן זוכים בהן צעירי אשדוד. ויש לנו עוד 30,000 יחידות דיור במסגרת הסכם הגג. עוד 20 אלף יחידות דיור בהתחדשות עירונית. אנחנו מובילים במדינת ישראל בתמ"א 38. אנחנו מובילים בפינוי בינוי, מחוץ לתל אביב, עם 25 תכניות, שמחדשות את כל הרובעים הוותיקים. אנחנו משקיעים ברובעים הוותיקים. לא משאירים אף אחד מאחור. אנחנו דואגים לצעירים שלנו. מרכז כיוונים שלנו זכה במקום הראשון במדינת ישראל. מקדמים השכלה גבוהה, ובחודש הבא מוציאים היתר לבניינים הראשונים של סמי שמעון בקמפוס האקדמי החדש ברובע המיוחד. עשינו מהפכה גם בתעסוקה, ואנחנו עם שיעור אבטלה הנמוך משמעותית מהממוצע הארצי. במקומות בילוי. עשינו מהפכה בכל תחומי החיים שקשורים לצעירים.

"אז מה נשאר? על מה יש בכלל להתווכח? מישהו מהמועמדים, מהסיעות, יכול אפילו לחלום על ההישגים שאנחנו חתומים עליהם? מישהו יודע להציג את התכניות והפרויקטים כמו שאנחנו מציגים ומציעים לעיר בשנים הבאות?".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר