הלן גלבר, יחיאל לסרי. צילומים: אלעד מלכה, פבל
הלן גלבר, יחיאל לסרי. צילומים: אלעד מלכה, פבל

גם סקר מכון סמית קובע: הלן גלבר מנצחת בסיבוב השני

סקר נוסף שמתפרסם היום, ימים ספורים לפני הבחירות, בדק ומצא שהלן גלבר מנצחת את יחיאל לסרי בסיבוב השני. על פי תוצאות הסקר, המועמדים שהתאחדו עם לסרי בימים האחרונים ממילא זכו לאחוז קולות קטן, כך שהם לא משנים את התמונה. גלבר למועמדים הנוספים: "שימו את טובת העיר לפני הכל והצטרפו אליי עכשיו"

פורסם בתאריך: 22.2.24 11:48

     

רגע לפני הבחירות, סקר מכון סמית קובע כי המועמדת לראשות העיר הלן גלבר היחידה שתוכל לנצל את לסרי.

 

בסקר שערך הסוקר רפי סמית בין התאריכים ה-19-20.2.24 בקרב 500 נשאלים תושבי אשדוד, נמצא כי ראש העיר המכהן יחיאל לסרי לא יוכל להכריע את הבחירות בסיבוב הראשון. נציג ש"ס אבי אמסלם שהסיר את מועמדותו הבוקר והצטרף ללסרי, זוכה בסקר ל-5% בלבד, כך שאיתו או בלעדיו, התמונה לא משתנה. על פי הסקר, בסיבוב הראשון מקבל אלי נכט 6.5% מהקולות ואלי לחמני רק 5% מהקולות.

תוצאות הסקר שערך מכון סמית

תוצאות הסקר שערך מכון סמית

על פי הסקר כאמור, בהתמודדות ראש בראש מול לסרי בסיבוב שני זוכה גלבר לפי הסקר ב-45.3% מהקולות מול 37.7% בלבד ללסרי. שמעון כצנלסון ואלי לחמני לא יכולים לגבור על לסרי בסיבוב שני, גם בסקר הזה.

תוצאות הסקר שערך מכון סמית

תוצאות הסקר שערך מכון סמית

"הבוקר הזה מחדד את התמונה: על כל המתמודדים להצטרף עכשיו לגוש המהפך המתגבש בראשותי", אמרה גלבר. "ביחד, אנחנו יכולים להבטיח כבר בסיבוב הראשון שאשדוד תישאר עיר כל תושבי ולא עיר כל חרדיה. אני מאמינה ששמעון כצנלסון וברק סרי יידעו לשים את טובת העיר לפני הכל ומצפה שכך יעשו גם אלי נכט ואלי לחמני ויצטרפו אלינו עכשיו. כל מתמודד שיפעל אחרת – חורץ את גורלה של העיר הזאת, זכרו – אין לנו עוד אשדוד!".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר