הלן גלבר. צילום: אלעד מלכה
הלן גלבר. צילום: אלעד מלכה

מפתיע: איך יחיאל לסרי מככב בסרטון בחירות של הלן גלבר?

בסרטון יצירתי בו היא מדמה עימות עם ראש העיר המכהן יחיאל לסרי, מראה המועמדת לראשות העיר הלן גלבר סתירות רבות בין התכנונים של לסרי לקדם את העיר, לבין מצבה בפועל בתחומי דיור, חינוך, ביטחון ותחבורה, ובמקביל מציעה פתרונות אופרטיביים. גלבר: "בשביל שזה יקרה אני צריכה את הציבור איתי"

פורסם בתאריך: 15.2.24 19:04

     

המועמדת לראשות העיר עו"ד הלן גלבר העלתה היום סרטון לפייסבוק בו היא כביכול מבצעת עימות מול ראש העיר יחיאל לסרי, המעמיד אותו על הטעויות שעשה לכאורה במהלך הקדנציה, שהביאו את העיר אשדוד לירידה ברמה בתחומים רבים.

 

 

במהלך הסרטון מופיע לסרי כשהוא מדבר על התוכניות לקדם את העיר אשדוד, ומצד שני, גלבר מעמתת אותו עם הבטחותיו:

אחד התחומים עליהם מצביעה גלבר בסרטון הוא נטישת התושבים את העיר. בסרטון היא מציגה את דבריו של לסרי כשדיבר על נטישת התושבים עבור ערים בהן הדיור במחיר בר השגה, בשונה מהעיר אשדוד. בסרטון הוא אומר כי לראש עיר, "לאף ראש עיר", לדבריו, אין באמת את האפשרות לשנות את מחירי הדיור. גלבר בתגובה בסרטון: ""את זה אומר ראש עיר אחרי 15 שנה".

גלבר מצידה טוענת שלה יש את הדרכים לטפל במה שלסרי הזניח. "אני ארחיב את היצע הדיור, נרחיב את ההתחדשות העירונית, ניתן פתרונות השכרה לטווח ארוך, לצעירים, לסטודנטים, ניתן מענקים לטובת דיור להשכרה. בשביל שזה יקרה אני צריכה את הציבור איתי".

לסרטון המלא, לחצו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר