אבי אמסלם. צילום: פבל
אבי אמסלם. צילום: פבל

אבי אמסלם לאחר פרישת ברק סרי: "תמו השמועות. אני רץ עד הסוף"

פורסם בתאריך: 14.2.24 20:55

     

בתגובה לפרישת ברק סרי מהמירוץ לראשות העיר והחיבור לשמעון כצנלסון, כותב היום מ"מ ראש העיר ויו"ר תנועת ש"ס אבי אמסלם, כי הוא רץ עד הסוף וקורא לכל תומכי סרי גלבר לחמני ולסרי לתמוך במועמדותו לראשות העיר.

"חברים ותושבי אשדוד היקרים, פחות משבועיים לפתיחת הקלפיות ובדרך אל קו הגמר שמח שסוף סוף תמו השמועות", כתב אמסלם, "במשך כל התקופה האחרונה היו מועמדים שונים שטענו שהנה תיכף הם זוכים לתמיכה של תנועת שס בריצתם אל ראשות העיר. היום התברר לשמחתי שכל קשר בין השמועות הללו היה תלוש מהמציאות. לצערי עדיין ישנם מתמודדים שחושבים לקבל את תמיכתה של תנועת ש"ס ומפעילים לחץ דרך אמצעי התקשורת שבשליטתם, עליי ועל הנהגת התנועה, דבר שלא יצלח להם. מועצת חכמי התורה ויו"ר תנועת שס הרב אריה דרעי הטילו עליי את משימת ההתמודדות לראשות העיר בשל הצורך בהנהגה שזמינה לציבור ומחוברת לשטח, והדאגה לעתיד העיר אשדוד ושמירת צביונה היהודי והמסורתי.

"הערב לאחר חבירתו של ברק סרי לשמעון כצנלסון, אני קורא לכל תומכי סרי, גלבר, לחמני ולסרי שהמסורת וצביון העיר חשובה להם, הביעו בי את תמיכתכם, ש"ס היא הבית הטבעי של כל מי שמסורת ישראל יקרה לליבו, ואני מתחייב לייצג אתכם נאמנה. הריצה שלי לראשות העיר היא עד הסוף, וכל חולמי החלומות על פרישה מתקרבת ייווכחו בקרוב שטעות בידם. קורא לכם להצטרף אליי למסע ולהצלחה הגדולה עד הניצחון בעזרת השם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר