הלן גלבר, יחיאל לסרי. צילומים: אלעד מלכה, פבל
הלן גלבר, יחיאל לסרי. צילומים: אלעד מלכה, פבל

סקר 'מאגר מוחות': סיבוב שני בין הלן גלבר ליחיאל לסרי. מי ינצח?

סקר "מאגר מוחות" בראשות פרופ' יצחק כ"ץ שנערך בתחילת חודש פברואר ותוצאותיו פורסמו אתמול, מצא כי המועמדת הלן גלבר מנצחת את ראש העיר המכהן יחיאל לסרי בסיבוב השני, בהנחה כי על רקע ריבוי המועמדים, לא צפויה הכרעה בסיבוב הראשון. גלבר: "קוראת ליתר המתמודדים לחבור אליי עוד היום ולחסוך מכולנו את הצורך בסיבוב בחירות נוסף"

פורסם בתאריך: 12.2.24 19:36

     

סקר מקיף שערך מכון 'מאגר מוחות' עבור מטה גלבר, שתוצאותיו פורסמו אתמול – שבועיים לפני הבחירות, בדק התמודדות ראש בראש של כל אחד מהמועמדים לראשות העיר אשדוד, מול ראש העיר המכהן יחיאל לסרי.

על פי תוצאות הסקר, הלן גלבר זוכה במירב הקולות בסיבוב השני: 49% לגלבר מול 33% ללסרי.

עוד ניתן לראות מתוצאות הסקר כי כי היתרון של גלבר נשמר גם בהצבעה למועצת העיר, כאשר רשימתה "אין לנו עוד אשדוד" צפויה להיות הסיעה הגדולה במועצה; 66% מהנשאלים השיבו כי הגיע הזמן להחליף את לסרי בראשות העיר; ולו הבחירות היו מתקיימות היום, לסרי היה מקבל 20% בלבד מהקולות, הלן גלבר 19% ואחריהן – כצנלסון עם 15% ויתר המועמדים בין 4-10 אחוזים בלבד.

סקר מאגר מוחות שבועיים לפני הבחירות באשדוד

סקר מאגר מוחות שבועיים לפני הבחירות באשדוד

בנוסף, על רקע נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה הקובעים כי אלפי תושבים מאשדוד נוטשים את העיר מדי שנה, בחן הסקר גם נושא זה: כל תושב שלישי השיב כי הוא שוקל לעזוב את העיר (28% אחוזים סה"כ).

"הסקר הזה מוכיח מה שאנחנו שומעים מהשטח בכל יום – נקעה נפשו של הציבור באשדוד מהחידלון ומהניוון של 15 שנות לסרי", אמרה עו"ד גלבר כתגובה לתוצאות הסקר. "אני היחידה שיכולה לנצח אותו ולכן אני קוראת לכלל התושבים להתעורר ולהציל את העיר שלנו. ליתר המתמודדים אני קוראת לחבור אליי עוד היום ולחסוך מכולנו את הצורך בסיבוב בחירות נוסף, כי אין לנו עוד אשדוד".

סקר מאגר מוחות שבועיים לפני הבחירות באשדוד

סקר מאגר מוחות שבועיים לפני הבחירות באשדוד

יצוין כי הסקר נערך בין התאריכים 05-11.02.2024 בקרב מדגם אקראי הסתברותי של 601 מהתושבים, המהווה מדגם מייצג של כלל התושבים הבוגרים באשדוד. טעות הדגימה ביחס לאומדנים השונים היא פלוס-מינוס 4.1% ברמת ביטחון של 95%.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר