ברק סרי ושרון מרק מציגים את מתווה החינוך
ברק סרי ושרון מרק מציגים את מתווה החינוך

"החלטתי שלא להתמודד": שרון מרק פורשת מהרשימה של ברק סרי

פורסם בתאריך: 11.1.24 12:35

     

חברת מועצת העיר אשדוד שרון מרק, מי שהובילה את רשימת "הלביאות" וכיהנה כסגנית ראש העירייה, הודיעה כעת כי היא לא תתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר.

מרק, שכבר הצטרפה מאז לרשימה של ברק סרי, המועמד לראשות העירייה, ואף הציגה יחד איתו תוכנית חינוכית, הסבירה כעת בפוסט שפרסמה את הסיבה לפרישתה.

וכך כתבה מרק:

לַכֹּל זְמָן וְעֵת, לְכָל חֵפֶץ תַּחַת הַשָּׁמָיִם.

זהו סיכום ביניים למסע שתחילתו בדאגה לעתידה של עירנו האהובה.

כל חיי לקחתי אחריות על החברה בה אני פועלת ועל הסביבה שלי זו האנושית והפיזית. הילדות והנעורים באשדוד ובבית הוריי האהובים עיצבו אותי והעניקו לי ערכים משמעותיים להמשך הדרך כאלו שאיפשרו לי להיות שגרירה של העיר בכל מקום אליו הגעתי והייתי גאה על כך. ב-2018 החלטתי להילחם על עתיד העיר ומימוש השינוי הנדרש בתחומי החינוך, התעשייה וההייטק, הסביבה. הקמתי תנועת נשים חדשנית שהאמינה בצדקת הדרך וללא תמיכה כספית או ניסיון פרצנו דרך, הבאנו רוח חדשה ועשינו היסטוריה במימדים עירוניים ולאומים.

אחרי חמש שנים במועצת העיר בה מילאתי את תפקיד סגנית ראש עיר הראשונה; הממונה על החינוך; התעשייה והתעסוקה; הסביבה והקיימות, ושורה של השגים ציבוריים ואישיים – האחרון בהם זכייה באות אשת הסביבה של ישראל – פרצה המלחמה אשר טילטלה את עולמי, עולמנו. כבר באותה שבת ארורה התגייסתי לחמ״לים וליוזמות אזרחיות והשקעתי את כל זמני למען החיילים, משפחות המילואים בעורף, לגיוס תרומות ומשאבים, לחקלאות הישראלית.

כעת, אני מבקשת להקדיש את הזמן כולו לטובת שיקום, בניה וחיזוק האמון הפנימי בחברה הישראלית, לחיבורים ולאחדות, לצמצום הפערים שהועמקו עוד יותר ובאתגרי החינוך והשלכותיהם הקשות הבאים לפתחנו. הקהילה הקרובה זקוקה לי. ואני מבקשת לענות לקריאתה. כעת העת גם לדאוג למשפחתי, לבנותיי הצעירות אשר לימודיהן נפגעו בחודשים האחרונים, לבני החייל במסלול קצונה קרבי, וליעדים החדשים שהצבתי לעצמי.

וזו נקודת המוצא שלי לדברים הבאים. החלטתי שלא להתמודד בבחירות המוניציפליות הצפויות להערך בסוף פברואר. לתושבי אשדוד מגיע 130% מזמני כמו גם לקמפיין ולמטה הבחירות, ולא פחות מזה. מכאן, אני רוצה להודות לברק סרי ולאחל הצלחה גדולה לחבריי לרשימה ולצוות המטה הכי טוב בעיר. זכיתי להכיר חבורת אנשים עם אנרגיות ומטרה משותפת וחשובה לטובת העיר שלנו. אין לי ספק שיצליחו להביא למימוש השינוי הנדרש בעיר.

תודה לחברים שלי במועצת העיר, שליחי ושליחות ציבור נאמנים, שאינם מקבלים שכר, ומשקיעים אינסוף שעות בעיר הנותנים מענים לבעיות הפרט והציבוריות. תודה לתושבים ולתושבות שפגשתי לאורך המסע שלי, לפעילים, לאקטיביסטים. היה לי לעונג ולזכות לפעול למענכם ובעיקר למען עתיד ילדי וילדות העיר.

תודה על כל אחד ואחת שהיו שותפים לדרך,
לא סיימתי את השליחות הציבורית שלי,
אני מאמינה בדרך ואשוב בעת המתאימה.

כולי תקווה שהטוב ייתגבר ויגבר.
ושיבואו ימים טובים על כל ישראל.

עֵת לַחֲבוֹק, וְעֵת לִרְחֹק מֵחַבֵּק.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר