בסוכה של הלן גלבר
בסוכה של הלן גלבר

"תמיכה עצומה מהרחוב האשדודי": מאות תושבים הגיעו לסוכתה של הלן גלבר

תושבי אשדוד נענו להזמנתה של הלן גלבר לסוכתה היום, ומאות מהם הגיעו להביע את תמיכתם בה, וכן להשמיע בפניה ובפני חברי רשימתה את הנושאים החשובים להם בעיר הדורשים טיפול מיידי. "אני מודה לאורחים הרבים שבאו וכיבדו אותנו בנוכחותם, אני שמחה להיות תמיד אוזן קשבת לתושבים"

פורסם בתאריך: 3.10.23 20:15

     

מאות תושבי העיר הגיעו לסוכה הפתוחה של המועמדת לראשות העיר הלן גלבר, שאירחה את התושבים יחד עם חברי רשימתה למועצת העיר. גלבר שוחחה עם התושבים על הנושאים הבוערים בעיר, והביעה את הערכתה כלפיי כל מי שהגיע ונתן את לה את תמיכתו.

 

כזכור, לפני מספר ימים הודיעה גלבר כי תארח את תושבי אשדוד היום, החל מהשעה 16:00 ועד אחרון האורחים. רבים מתושבי אשדוד כאמור נענו להזמנה והגיעו. "קיבלנו תמיכה רבה ממאות המבקרים והרגשתי מה שאני מרגישה כבר תקופה – תמיכה עצומה מהרחוב האשדודי", אמרה גלבר.

התושבים שהתארחו בסוכה הביעו תמיכה במועמדותה של גלבר לראשות העיר, ציינו את עבודתה למען התושבים וציינו את אווירת החג הטובה. "סוכות הוא חג האושפיזין ואני מודה לאורחים הרבים שבאו וכיבדו אותנו בנוכחותם, אני שמחה להיות תמיד אוזן קשבת לתושבים גם בחג הסוכות בהזדמנות זו אאחל חג שמח לכל תושבי אשדוד ולכל בית ישראל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר