יחיאל לסרי. ברק סרי. צילום: יובל אליאס
יחיאל לסרי. ברק סרי. צילום: יובל אליאס

בעקבות תחקיר חדשות 12: גלבר קוראת לסרי ולסרי לפרוש מהמרוץ

כתבה שעלתה אתמול בחדשות ערוץ 12 נגד התמודדותם של יחיאל לסרי וברק סרי לראשות העיר אשדוד, בטענה כי מאחוריהם עומדים אנשי עסקים בעלי אינטרסים, הביאה את המועמדת לראשות העיר הלן גלבר לקרוא להם להסיר מועמדות. גלבר: "שניכם צריכים להתנצל ולהודיע על פרישה מהחיים הציבוריים ומהבחירות לאלתר"

פורסם בתאריך: 24.9.23 13:00

     

המועמדת לראשות העיר הלן גלבר תוקפת את המועמדים לראשות העיר יחיאל לסרי וברק סרי וקוראת להם להסיר את מועמדותם, לאחר כתבת תחקיר שהתפרסמה אתמול בחדשות ערוץ 12.

 

 

תחקיר חדשות ערוץ 12 פרסם אמש כתבה העוסקת במירוץ לראשות עיריית אשדוד והתמקד בשני מועמדים – ראש העיר המכהן יחיאל לסרי, וברק סרי, איש התקשורת המוכר. הכתבה מעלה תהיות מה עומד מאחורי התמודדותם לראשות העיר, וטוענת כי העומדים מאחוריהם ומנסים לקדם את זכייתם לטובתם האישית הם אנשי העסקים ג'קי בן זקן – התומך בלסרי, ואיש העסקים צחי בן אבו התומך בסרי.

הלן גלבר. צילום: אלעד מלכה

הלן גלבר. צילום: אלעד מלכה

בפוסט שכתבה בפייסבוק, כתבה גלבר: "יחיאל לסרי וברק סרי, אם באמת אכפת לכם מאשדוד, מחר באופן סמלי ערב יום כיפור, שניכם צריכים להתנצל ולהודיע על פרישה מהחיים הציבוריים ומהבחירות לאלתר".

"אחרי הכתבה ששודרה הערב בחדשות 12, כתבה שהמיטה בושה ענקית על עיר שלמה (וגם הסבירה מצוין מדוע היא מתדרדרת בכל התחומים ומדוע כל הצעירים נוטשים אותה), מוטב אם תפרשו שניכם לבתיכם ותשאלו את עצמכם היכן טעיתם, וגם לא יזיק שתבקשו סליחה מתושבות ותושבי אשדוד על שביקשתם את אמונם".

"ולכם תושבים יקרים אני קוראת שלא להתייאש. הרגילו אותנו לחשוב ש"ככה זה", אבל זה באמת לא חייב להיות. אפשר לנהל עיר גם בצורה עניינית ומקצועית כשרק טובת התושבים קובעת. כל מה שצריך זה עמוד שדרה".

ייקח לנו זמן לנקות את הריקבון שהצטבר ב-15 השנים של לסרי וגם את זה שעולה מכיוונם של פוליטיקאים אחרים, אבל אנחנו נעשה את זה כי אין לנו עוד אשדוד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר