פרלמנט וותיקי העיר תומכים בהלן גלבר לראשות העיר
פרלמנט וותיקי העיר תומכים בהלן גלבר לראשות העירה

"הכי טובה לעיר": פרלמנט וותיקי אשדוד תומכים בהלן גלבר

המועמדת לראשות העיר הלן גלבר, קיבלה את תמיכת וותיקי העיר המתכנסים לפרלמנט שבועי בכל שישי. מבין חברי הפרלמנט נמצאים עורכי דין, בעלי עסקים, ופנסיונרים של חברת אלתא וחברת חשמל. "היא בעלת ניסיון יותר מכולם. עובדת בשביל האנשים ודואגת שיהיה לנו טוב"

פורסם בתאריך: 19.9.23 12:04

     

פרלמנט וותיקי אשדוד, המורכב מאזרחים וותיקים ביניהם עורכי דין, פנסיונרים מחברת אלתא, חברת החשמל, ואנשי עסקים נוספים, הודיעו על תמיכתם במועמדת לראשות העיר עו"ד הלן גלבר. ביום שישי האחרון הם הזמינו אותה לישיבת הפרלמנט השבועית, והודיעו לה על תמיכתם.

 

הוותיקים מתכנסים מדי שישי בממוקדים שונים בעיר ומדברים על הנושאים שעל סדר היום. מבחינתם, גלבר היא המועמדת המנוסה ביותר, כזו שיודעת בדיוק מה האזרחים צריכים, כי היא נמצאת בשטח רוב הזמן.

אנשי הפרלמנט באשדוד הם דמויות מוכרות בעיר, ביניהם דויד אריה – לשעבר גזבר של התעשייה האווירית, בנצי לביא, לושי יצחק – גמלאי של חברת החשמל, מאיר גל – גמלאי של חברת החשמל, עמירם כרמלי – גמלאי של חברת אלתא ועוד רבים. גם יוסי כהן מחברת מטיילי הזהב שהוציא שנים רבות קבוצות רבות לטיולים מאורגנים הוא מחברי הפרלנט, שתומך גם הוא בגלבר. . הפרלמנט מתכנס כבר קרוב ל 50 שנה במקומות שונים באשדוד.

פרלמנט וותיקי העיר תומכים בהלן גלבר לראשות העיר

פרלמנט וותיקי העיר תומכים בהלן גלבר לראשות העיר

"החלטנו הפרלמנט לתמוך במועמדתה של הלן לראשות העיר, היא לדעתנו תהיה הכי טובה לעיר", אמר יוסי כהן. "היא בעלת ניסיון יותר מכולם. עובדת בשביל האנשים ודואגת שיהיה לנו טוב. אנו בטוחים שהיא תדע להוביל קדימה את העיר למקום טוב".

"אני שמחה ונרגשת מתמיכת הגמלאים היקרים כל כך שעשו ועוד יעשו רבות למען העיר אשדוד", אמרה גלבר. "נעשה הכל כדי לעמוד יחד באתגרים העצומים שניצבים לפתחנו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר