אלי נכט נואם בכנס ותיקים
אלי נכט נואם בכנס ותיקים

אלי נכט בכנס ותיקי אשדוד: "באתי להחזיר את אשדוד לימיה הטובים של צבי צילקר ז"ל"

פורסם בתאריך: 11.9.23 14:21

     

אתמול נערך כנס תמיכה של ותיקי העיר במועמד לראשות העיר עו"ד אלי נכט.

בכנס השתתפות מאות מתושבי העיר, ביניהם יו"ר סניפי הליכוד שלמה פורטל, יו"ר סניף הליכוד באשדוד צ'רלי אלפסי, אנשי חינוך, נציגי העדה הקראית באשדוד, יו"ר התאחדות יוצאי קהילת הודו בישראל ועוד.

אין ספק, כי לראות מחזה מעין זה של תמיכה מטעם קהלים ומגזרים שהיו באופן מסורתי עם ד"ר יחיאל לסרי, והיום מביעים תמיכה בסגן ראש העיר אלי נכט, טורף את הקלפים בעיר ומעמיד את סגן ראש העיר נכט במקום אחר ממה שהוא היה בו לפני מספר חודשים. זאת נוסף לתמיכה לה הוא זוכה מבני גנץ ומפלגתו.

אלי נכט נואם בכנס ותיקים

אלי נכט נואם בכנס ותיקים

"באתי להחזיר את אשדוד לימיה הטובים של צבי צילקר ז"ל, כאשר כל המגזרים וכל התושבים, הרגישו שהם מיוצגים כראוי ויש להם כתובת בעירייה עם דלת פתוחה לרווחה, ולא היה מצב של ראש עיר למען סקטור מסוים", אמר עו"ד אלי נכט, "אנחנו נחזיר את האמון של התושבים בנבחרי הציבור שלהם. זה זמן רב שהנהגת העיר אשדוד סובלת מניתוק, שחיתות וחוזר מעש לתושב. באנו לשנות את זה! לאורך כל הקדנציה הדלת שלי תמיד הייתה פתוחה לכולם ועזרתי במה שיכלתי, בקדנציה הקרובה עם יותר כח, נעשה שינוי הרבה יותר משמעותי ונחזיר את העיר לתושבים, וזה לא משנה היכן הם נולדו, האם הם מאמינים, באיזה רובע הם מתגוררים ולמי הם מקורבים, כולם יקבלו את מה שבאמת מגיע להם!".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר