שלט של גלבר שהושחת
שלט של גלבר שהושחת

הלן גלבר קוראת: "בואו נרגיע את הרוחות בעיר – צריכים לחיות פה יחד"

פורסם בתאריך: 7.9.23 15:58

     

הלילה הושחתו שלטי בחירות של המועמדת לראשות העירייה, הלן גלבר. לא פעם ראשונה שהדבר מתרחש.

לאחר המקרה הזה פרסמה גלבר פוסט ובו קראה להרגעת הרוחות בעיר.

שלט של גלבר שהושחת

שלט של גלבר שהושחת

"זוהי קריאה לכל התושבים, המועמדים והפעילים: בואו נרגיע את הרוחות בעיר – יום אחרי הבחירות אנחנו צריכים לחיות פה ביחד!", כתבה גלבר. כולנו מרגישים איך בתקופה האחרונה, מערכת הבחירות בעיר עברה לפסים שלא מכבדים את אשדוד. הלילה שוב הושחתו שלטים ולא בפעם הראשונה, נאמרות מילים שלא צריכות להיאמר, השיח מקצין, האווירה נפיצה. אני מציעה שנעצור את הגל הזה לפני שיהיה מאוחר מדי".

עוד הוסיפה גלבר: "כולנו אוהבים את אשדוד וכולנו נצטרך לשלב ידיים ביום שאחרי הבחירות כדי להרים אותה למעלה למקום שהיא ראויה להיות בו. אפשר וצריך להתווכח על רעיונות, על תפיסת עולם, על חזון, על תכניות עבודה – אבל אנחנו חייבים לעשות את זה בצורה שמכבדת אותנו ואת התושבים המדהימים של העיר הזאת.

"לצערי האווירה במדינה כולה היא אווירת פילוג, מהקשים שידענו. אני מאמינה שדווקא אשדוד, בזכות התושבים והתושבות המדהימים שלה, יכולה וצריכה לשמש דוגמה לשיח פוליטי אחר – שיח מכבד, שיח מכיל, שיח שבונה ולא שיח שהורס כל סיכוי לשיתוף פעולה עתידי.

"אני מתחייבת להמשיך ולנהל מערכת בחירות הוגנת, נקייה ולגנות כל מעשה ונדליזם או אלימות. אני קוראת ליתר המועמדים להצטרף אליי בקריאה להרגעת הרוחות ולדיון מכבד וענייני – כי אין לנו עוד אשדוד".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר