אודי דניאלי, מתמודד לראשות מועצת באר טוביה. צילום: ראובן קפוצ'ינסקי
אודי דניאלי, מתמודד לראשות מועצת באר טוביה. צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

אודי דניאלי מציג את מהפכת השירות שלו במועצה האזורית באר טוביה

מהפכת השירות של אודי דניאלי המועמד לראשות באר טוביה הוצגה השבוע, והיא כוללת שורה של נושאים שבכוונתו לטפל בהם אם ייבחר לתפקיד, ביניהם: הגדלת מצבת העובדים, הוספת תקנים ואגפים חדשים, הטמעת מערכת דיגיטלית חדשנית, וניהול תקציב המועצה בצורה יעילה. "אני יכול להעיד כי כבר כעת קיים בתקציב המועצה כסף רב שאינו מנוהל, שמבוזבז ואינו משרת את מטרתו"

פורסם בתאריך: 31.8.23 10:55

     

אודי דניאלי, המועמד לראשות מועצת באר טוביה, מתאר את מהפכת השירות לתושב שבכוונתו לבצע אם יבחר לתפקיד ראש המועצה. "המועצה האזורית באר טוביה קופאת על שמריה כבר כמה עשורים והגיע הזמן לנער אותה", אמר.

 

דניאלי, כידוע, הינו איש שב"כ לשעבר שעסק במגוון תפקידים, הן מבצעיים והן ניהוליים. הוא שימש כסגן ראש המועצה במשך שלוש שנים, אך התפטר מתפקידו עקב חילוקי דעות עם ראש המועצה. בחוגי הבית שלו מציין דניאלי כי על מנת להעניק שרות מיטבי יש צורך להביא למועצה מרכיב הבולט בחסרונו והוא "רוח המפקד". "כל היעוד של המועצה והעומד בראשה הוא לשרת את התושבים כבודדים, כישובים וכקהילה מועצתית, ותפקיד ראש המועצה הוא בראש ובראשונה להנחיל זאת לכלל עובדי המועצה מהבכירים ועד לזוטרים".

בניין המועצה האזורית באר טוביה

בניין המועצה האזורית באר טוביה

ניהול תקציב המועצה

"כמי שלמד את המועצה והתנסה במגוון תפקידים ציבוריים ב-13 שנה האחרונות כיו"ר ועד מקומי ובמועצה, אני יכול להעיד כי כבר כעת קיים בתקציב המועצה כסף רב שאינו מנוהל, שמבוזבז ואינו משרת את מטרתו. כסף זה יחד עם הכספים שיכנסו יאפשרו למועצה בראשותי, להכין תכנית חומש לשיפור תשתיות הישובים ובין הישובים, סלילת שבילי אופניים, וכביש עוקף חצור שייתן מענה לעומסי התנועה ויחבר טוב יותר את יישוביי המועצה. תפקיד ראש המועצה הוא להעניק את השרות המיטבי לצרכיו של התושב ולא להחליט במקומו מהם צרכיו".

הצטרפו לוואטסאפ - עדכוני חדשות באר טוביה

כדי לבצע את רשימת השיפורים הארוכה שמתכנן דניאלי במועצה האזורית באר טוביה, אחד הדברים הראשונים שבכוונתו לעשות הוא להגדיל את מצבת העובדים. "בתפקידי כסגן ראש המועצה הייתי אחראי על מחלקת איכות הסביבה. במחלקה היו שני פקחים שהיו אחראים על 23 ישובים, 4 אזורי תעשיה והכל בשטח של כ-145 אלף דונם. ככול שיהיו מוכשרים, לא יכולים 2 פקחים לשרת 23,000 תושבים ועוד עשרות אלפים עובדים ומשתמשים באזורי התעשייה", אמר.

"אך על אף שידיי היו כבולות, הצלחתי להוביל לגיוס של 5 פקחים, לחיסול של הזרמת תימלחת (תמיסת מי מלח) למאגר תימורים – שפגעה קשות בחקלאים של תימורים, וכן לשנות את שיטת איסוף הגזם והפסולת המוצקה מהמפג"שים לאיסוף ביתי. השינוי חסך כבר בשנה הראשונה 10-12 מיליון ש"ח".

אודי דניאלי. צילום: עדן טווסי

אודי דניאלי. צילום: עדן טווסי

פיתוח והעצמת עובדים

"השרות של המועצה הותאם כל השנים למצבת העובדים, במקום שמצבת העובדים תותאם לצרכים ולרמת השרות המתבקשת". יחד עם זאת מתכנן דניאלי להשקיע בפיתוח העובדים ולתת להם במה להצעות חדשות ולהעלאת רעיונות שיועילו לקידום המועצה".

"אי אפשר להעניק שרות איכותי כאשר לא מתייחסים לעובדים, לא מקדמים אותם, ולא מאפשרים להם אופק מקצועי ואישי", הוסיף. "כמי שבא מארגון מסודר המכיר בערכם של העובדים, חשוב לי לייצר אווירה שבה כל עובד לא יחשוש להציע שיפור ולא יירתע להגדיל ראש מפחד לטעות. כשם שאני, איש המבצעים בשב"כ, הרשיתי לעצמי להציע רעיון שיישומו זיכה אותי בתעודת הערכה מראש השב"כ, כך אעודד את עובדי המועצה לחשוב, להיות קשובים ולהציע שיפורים. שהרי בסוף המשוואה היא עובד מרוצה שווה תושב מרוצה".

אודי דניאלי, בחמ"ל מועצה אזורית גזר. צילום: אודי דניאלי

אודי דניאלי, בחמ"ל מועצה אזורית גזר. צילום: אודי דניאלי

ממחלקה לאגף

"מיד עם כניסתי לתפקיד ראש המועצה, אבצע מהלך של אבחון הצרכים והמשימות ביישוביי המועצה. מול הצרכים והמשימות נקיים בשיתוף העובדים ניתוח של מבנה המחלקות, כוח האדם והכלים הנדרשים על מנת לספק את רמת השירותים המתבקשת", אמר.

"איעזר באנשי מקצוע מהמעלה הראשונה ומהמובילים בארץ לצורך בניית מבנה ארגוני חדש התואם את רמת השרות הנדרשת. מהלך כזה יאפשר ליווי מקצועי והתפתחותי לעובדי המועצה והזרמת דם חדש מקצועי ואיכותי, כך שהמועצה תהיה נגישה וברמת שרירותיות גבוהה".

"מחלקת החינוך למשל, שהיום מנוהלת ע"י 4 עובדים מקצועיים, אינה מסוגלת לתת מענה למעל 6,000 תלמידים ב-53 גנים, 5 בתי ספר יסודיים, 2 תיכונים, ויש עוד נושאים לא מטופלים. כך גם במחלקות אחרות", אמר.

"יהיו מחלקות שהיקף השרות הנדרש מהן יגדיל את המחלקה לאגף שיכלול מחלקות ומדורים, דבר שיאפשר התמקצעות ייחודית וספציפית של העובדים. הדבר בהכרח ייתן מענה קשוב ואיכותי לאותה אוכלוסייה ספציפית".

צוות צחי במועצה האזורית באר טוביה. צילום: אודי דניאלי

אודי דניאלי עם צוות צחי במועצה האזורית באר טוביה. צילום: אודי דניאלי

תפקידים ותקנים חדשים

"יועצת ראש המועצה למעמד האישה תועסק במשרה מלאה ואעמיד לרשותה תקציב ראוי ומספק שיאפשר לה ולמועצת הנשים מגוון רחב של פעילויות להעצמת נשות המועצה".

"אקים מנהלת לאזורי התעשייה שתבטיח נראות ורמת שרות באזורי התעשייה. בכוחם של נראות ואסדרה גם לגוון את העסקים באזורי התעשייה".

"אקים אגף/מחלקה להכנסות המועצה שתטפל בקולות קוראים ממשרדי הממשלה, תיזום חוקי עזר ומהלכים שיגדילו את הכנסות המועצה כמו חוק עזר לשילוט אותו ניסיתי לקדם ונבלמתי, חוק עזר לחניה, השלמת קירוי סולארי ועוד".

"אעמיד תקציבים ראויים לוועדה החקלאית על מנת לשמר ולמתג את המועצה כמועצה חקלאית כפרית וקהילתית".

"אקים מחלקת תחזוקה שתהיה נגישה ושתטפל במפגעים נקודתיים, תחזוקת גני ילדים, מבני החינוך ומבני הציבור. מחלקה זו תחסוך העסקת קבלן חיצוני בעלויות גבוהות בהרבה".

אודי דניאלי. צילום: משפחת דניאלי

אודי דניאלי. צילום: משפחת דניאלי

הטמעת מערכת דיגיטלית חדשנית

"אתר האינטרנט של המועצה יהיה עדכני ומתחדש וישמש כלי שיח בין המועצה והתושב. באתר, התושב יבצע תשלומים, הרשמה, וגם פניה למועצה ואליי כראש מועצה. כל פניה תקבל מענה שקוף אלא אם מדובר בצנעת הפרט ולבקשת הפונה.

אדאג להטמעת מערכת דיגיטלית חדשה במשרדי המועצה ומחלקותיה, החל ממרכזייה, דרך מערכת מחשוב ידידותית למשתמש, וגם כמובן "מוקד רואה" חדשני שקיים ברבות מהרשויות הסובבות אותנו, שנמצאות במצב כלכלי פחות איתן מאתנו. המוקד ייתן גיבוי למוקד 106 ויסייע בהגברת הבטחון האישי. דו"חות הפניות והטיפולים של המוקד יפורסמו באתר ויהיו נגישים לתושבים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר