הלן גלבר. צילום: אלעד מלכה
הלן גלבר. צילום: אלעד מלכה

"אסור לתת לקיצונים להרים ראש": הלן גלבר בתגובה לתקיפה של ראשת העיר בית שמש

המועמדת לראשות העיר הלן גלבר בתגובה לתקיפת רכבה של ראשת העיר של בית שמש, עליזה בלוך, על ידי חרדים קיצוניים, עת שביקרה בבית ספר חדש שעתיד להיפתח. גלבר: "פגיעה בה היא פגיעה בתושבי העיר. עלינו לעשות הכל על מנת שפורעים קיצוניים, לא משנה מאיזה זרם הם מגיעים, לא ירשו לעצמם לפגוע בנבחרי ציבור שעושים את שליחותם"

פורסם בתאריך: 30.8.23 22:31

     

אירוע חמור שהתרחש אמש בבית שמש מצד חרדים קיצוניים נגד ראשת העיר עליזה בלוך, הביא את המועמדת לראשות העיר אשדוד הלן גלבר, לצאת לתמיכתה.

 

המקרה כאמור התרחש אמש, עת שסיירה ראשת העיר בלוך בבית ספר ברמת בית שמש לקראת פתיחתו, עשרות קיצוניים הקיפו את רכבה, קראו לעברה קריאות גנאי וניפצו את רכבה. בלוך חולצה מהאזור רק לאחר שהמשטרה הגיעה, וניסתה להדוף את מפרי הסדר במשך דקות ארוכות.

חרדים. צילום פבל. למצולמים אין קשר לכתבה

חרדים. צילום פבל. למצולמים אין קשר לכתבה

גלבר כאמור הביעה את תמיכתה לראשת העיר. "הבעתי בפניה הבוקר את תמיכתי בה כמי שמייצגת את הטוב והיפה בחברה הישראלית, מאחדת את כל הזרמים – חילוניים, דתיים, חרדים, שחיים יחד בבית שמש. הזכרתי שפגיעה בה היא פגיעה בתושבי העיר", אמרה.

"אני בטוחה שהמשטרה תשים ידה על הפורעים במהרה, ואני קוראת לבתי המשפט למצות עימם את הדין למען יראו וייראו. עלינו לעשות הכל על מנת שפורעים קיצוניים, לא משנה מאיזה זרם הם מגיעים, לא ירשו לעצמם לפגוע בנבחרי ציבור שעושים את שליחותם. אסור להשלים עם תופעות כאלו ואסור לתת לקיצונים להרים ראש. כראשת עיר באשדוד נדאג ככל האפשר לשמירה על ביטחונם האישי של תושבינו ושל נבחרי הציבור, ולא נשלים עם תופעות חמורות כפי שראינו הלילה בבית שמש".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר