שלט הבחירות שהושחת. צילום: דודו חן

"המום ומזועזע": פניו של הרב עובדיה יוסף הושחתו בשלט בחירות של ש"ס באשדוד

פורסם בתאריך: 24.8.23 10:42

     

מאז הכריז מ"מ ראש העירייה, אבי אמסלם על הריצה שלו לראשות העירייה, הוא מילא את העיר בשלטי בחירות.

בשלטים הללו מופיעים פניו של אמסלם לצד פניו של מייסד ש"ס, הרב עובדיה יוסף.

אחד השלטים הללו הושחת הלילה בכך שספריי שחור רוסס על פניו של הרב ועל פניו של אמסלם.

אמסלם: "המום ומזועזע מהשחתת שלטי הבחירות הלילה בידי אנשים קיצוניים שהשחיתו את שלטי הקמפיין שלנו וברשעותם ריססו גם את פניו של מורינו ורבינו מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל שמפעל חייו, גדולתו ותרומתו ידועים לכולם. זה אירוע חמור ועליית מדרגה בכל מה שקשור להשחתת שלטי בחירות, ואני מצפה מכל אלה המזדעקים על השחתת שלטים חדשות לבקרים בטענות כאלה ואחרות – שימהרו לגנות את ההשחתה המכוערת הזו ואת ביזוי כבוד החכמים".

אמסלם, התייחס לכך שבמקרה של לסרי נלכדו משחיתי השלים ואף כתב כי הוא מצפה שגם במקרה הזה יתפסו המשחיתים, "אין לי ספק שמי שידע לזהות ולהגיע לאותם פורעים כשמדובר בשלטים אחרים, ידע לזהות גם הפעם את המשחיתים שחצו את כל הקווים האדומים ושמנסים לגרור את מערכת הבחירות בעיר המיוחדת שלנו למקומות של הסתה ופילוג. במקרה הזה נדרש מבוגר אחראי שימנע הישנות תופעות כאלה, בפרט כאשר מדובר בביזוי מנהיג הדור מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל. מבקש מכולם לא להיגרר למלחמות המיותרות הללו, יחד נאחד ונחבר בין כל המגזרים ונדאג שעירנו תמשיך להיות 'אשדוד של אהבה'".

עוד הוסיף אמסלם וקרא ללסרי לגנות את המעשה הזה: "אני קורא לראש העיר יחיאל לסרי להתעלות מעל כל שיקול פוליטי ולגנות בכל תוקף את האירוע המזעזע של ביזוי תלמידי חכמים. "מבוגר אחראי" זה לא רק סיסמה וצריך גם ליישם זאת בפועל ולהפעיל את סמכותו בכדי לאתר את הפורעים ולמנוע האירוע הבא".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר