רחל פרץ גלאם. צילום: אלבום אישי
רחל פרץ גלאם. צילום: אלבום אישי

בית ספר כמו באקדמיה: רחל פרץ-גלם משיקה תכנית חינוך חדשה

תכנית חינוך חדשה ופורצת דרך תושק על ידי המועמדת לראשות מועצת באר טוביה, עו"ד רחל פרץ-גלם - שתחלק את בתי הספר התיכוניים לקמפוסים, כך שכל תלמיד יבחר את הקמפוס המתאים לו על פי תחומי העניין ונקודות החוזקה שלו. את התכנית היא גיבשה יחד עם מומחים מתחום החינוך, מנהלים לשעבר ונציגי הורים. פרץ-גלם: "אהפוך את מערכת החינוך בבאר טוביה למובילה בישראל"

פורסם בתאריך: 23.8.23 20:23

     

המועמדת לראשות המועצה האזורית באר טוביה, עו"ד רחל פרץ-גלם תשיק תכנית חינוך פורצת דרך בישראל, שמיושמת כבר בהצלחה במקומות שונים בעולם: חינוך על יסודי המבוסס על למידה בקמפוסים, כך שלכל תלמיד תתאפשר בחירת הקמפוס המתאים לו על פי תחומי העניין שלו ובו הוא יתמחה לכל אורך תקופת הלימודים.

.

 

 

בימים אלו בוחנת פרץ-גלם את התכנית שתהיה מוקדשת למסלולי למידה ספציפיים, כאשר לכל קמפוס יהיו מתקנים ומשאבים מיוחדים המותאמים לנושאי הלמידה המוצעים בו. "הרעיון הזה לא חדש והוא זוכה להצלחה כבירה ברחבי העולם", אמרה פרץ-גלם. "כל קמפוס יכלול מספר מסלולי למידה שונים, והתלמידים יוכלו להרכיב בעצמם את תוכנית הלימודים שמתאימה להם, בהתאם לעניין ולחוזקות שלהם, תוך שמירה וחיזוק הקשר החברתי והקהילתי בין כל התלמידים מכל הישובים בבית הספר".

הצטרפו לוואטסאפ - עדכוני חדשות באר טוביה

רחל פרץ-גלם. צילום: ניר סלקמן

רחל פרץ-גלם. צילום: ניר סלקמן

"יש לבית ספר המבוסס על שיטת הקמפוסים יתרונות רבים, אותם אני מפרטת בהרחבה בתוכנית המלאה שאני מציגה ממש בימים אלה לציבור הרחב", אמרה. "התוכנית המלאה כוללת התייחסות מאוד רחבה כמעט לכל תחום במערכת החינוך, והיא מעניקה מענה הוליסטי למערכת שזקוקה לריענון ולתוכניות פורצות דרך".

פרץ-גלם כזכור שימשה במשך שנים בתפקידי מפתח בהנהגת ההורים, והיא מבינה היטב את הקשיים והאתגרים במערכת החינוך. את התכנית היא גיבשה יחד עם מומחים מתחום החינוך, מנהלים לשעבר ונציגי הורים, כשהמטרה שלה להפוך את מערכת החינוך של באר טוביה לחזקה בישראל. "זו תוכנית פורצת גבולות והיא מקיפה את כל ההיבטים במערכת החינוך שלנו, החל מהגיל הרך, דרך החינוך המיוחד ועד לתיכונים. אני מודעת היטב לבעיות הקיימות במערכת החינוך בבאר טוביה. את חלקן הצפתי במסגרת תפקידיי בהנהגת ההורים ולחלקן יש פתרון כמעט מידי. צריך לקחת מנהיגות, לקבל החלטה ופשוט לבצע". אמרה.

תיכון באר טוביה

תיכון באר טוביה

"כמי שהייתה בהנהגת ההורים שנים רבות אני מבינה שקול ההורים צריך להישמע. ראש מועצה צריכה לקחת מנהיגות ועם זאת להיות קשובה לתושבות ולתושבים שלה, לכן יש בכוונתי להקים מועצת חינוך בשיתוף אנשי מקצוע, נציגי ההורים ונציגי הישובים כדי לגבש חזון חינוכי ואקדמי פורץ דרך וחדשני. כבר התחלנו לגבש תוכנית רחבה יחד עם מומחים בעלי שם מתחום החינוך כדי להפוך את מערכת החינוך בבאר טוביה למובילה בישראל", הוסיפה.

התוכנית של עו"ד פרץ-גלם כוללת בין היתר גם התייחסות מעמיקה לגיל הרך, לסייעות במעונות, לבתי הספר היסודיים, לתיכונים, לחינוך המיוחד וכן למערכת החינוך הבלתי פורמלית. "בית הספר התיכון דורש למשל התייחסות מיוחדת", אומרת עו"ד פרץ גלם, "זו הסיבה שאני מתכוונת להמשיך ולגבש יחד עם הצוות המקצועי שהקמתי בתחום החינוך ובשיתוף עם ההורים תוכנית שתבטיח להעלות את בית הספר למסלול של הצלחה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר