ברק סרי ומשה קראדי
ברק סרי ומשה קראדי

המועמד לראשות העיר ברק סרי ומפכ"ל המשטרה לשעבר בתכנית להתמודדות בפשיעה

המועמד לראשות העיר ברק סרי נפגש עם מפכ״ל המשטרה לשעבר, רב ניצב בדימוס משה קראדי, וביקש ממנו לסייע עם תכנית לטיפול בפשיעה באשדוד. קראדי: "הוכח כי שיתוף פעולה בין הרשות המקומית למשטרה מכפיל כוח באופן ישיר לטובת בטחון התושבים"

פורסם בתאריך: 22.8.23 19:49

     

ברק סרי, המועמד לראשות עיריית אשדוד, נפגש היום עם מפכ״ל המשטרה לשעבר, רב ניצב בדימוס משה קראדי, וביקש ממנו להכין עבורו תכנית להתמודדות בפשיעה הגואה באשדוד.

 

רב ניצב בדימוס קראדי הוא בעל חברת יעוץ ביטחונית, ומספק יעוץ מקצועי בתחום ביטחון הפנים ומאבק בפשיעה בארץ ובעולם. בפגישה בין השניים תיאר סרי בפני קראדי את בעיית הפשיעה באשדוד, ואת אובדן הביטחון האישי של האזרחים לנוכח הגידול בעבירות הרכוש, סחיטת דמי חסות, אלימות בבתי הספר והפשיעה החמורה לגווניה השונים.

״יש באשדוד מפקד תחנה מצוין ושוטרים טובים, אך המשטרה חייבת סיוע מצד העירייה כדי להתמודד טוב יותר עם הפשיעה", אמר סרי. "אני מתכוון לגייס את כל המומחים בתחום, ואני מכיר רבים מהם, כדי להקנות לתושבי אשדוד ביטחון אישי גדול יותר. אני מכיר את רב ניצב בדימוס קראדי שנים רבות עוד מהימים בהם פיקד על מרחב לכיש שבתחומו העיר אשדוד ואני רוצה להסתייע בניסיונו הרב כדי להתמודד טוב יותר עם האתגרים המורכבים של העיר אשדוד".

רב ניצב בדימוס, קראדי: ״יש מספר מודלים שפותחו בארץ ובעולם בתחומי ה- Homeland Security. יש לתפור חליפת בטחון לכל עיר, על פי ניתוח מאפייני הפשיעה שלה. בכולם הוכח כי שיתוף פעולה בין הרשות המקומית למשטרה מכפיל כוח באופן ישיר לטובת בטחון התושבים ובאופן עקיף גם לצמיחה כלכלית״.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר