הלן גלבר בפגישה עם גמלאי אשדוד
הלן גלבר בפגישה עם גמלאי אשדוד

"הם צריכים אותנו עכשיו": הלן גלבר בפגישה עם גמלאי אשדוד

הלן גלבר, המועמדת לראשות העיר אשדוד ערכה פגישות עם נציגי הגמלאים באשדוד ושמעה את צרכיהם, על מנת לגבש תכנית שתסייע להם באתגרי היומיום. גלבר: "הבטחתי להם שכראשת עיר הם יהיו תמיד לנגד עיניי, כדי שיוכלו לחיות את החיים שהם ראויים להם"

פורסם בתאריך: 21.8.23 20:26

     

המועמדת לראשות העיר אשדוד עו"ד הלן גלבר נפגשה אתמול עם נציגי הגמלאים בעיר אשדוד. בבוקר היא ערכה שולחן עגול על מנת להכין תכנית עבודה לביצוע מיד לאחר הבחירות, ובערב נפגשה עם דיירי הוסטל לגמלאים ברחוב בלפור בעיר.

 

הגמלאים שוחחו עם גלבר על נושאים שמפריעים להם בשגרה, והחלו בכתיבת תכנית עבודה לשיפור המצב. גלבר התקבלה באהבה רבה וקיבלה תמיכה מהגמלאים, האזינה לבעיות והתחייבה לשלב פתרונות בתכנית העבודה אותה היא תציג בקרוב.

"הקשבתי להם, הם דיברו בפתיחות ובכנות מרגשת על הבעיות הרבות שממלאות את חיי היום יום שלהם, על הבדידות הקשה, הבעיות הכלכליות, בעיות הנגישות ועוד", אמרה גלבר.

"אלו ההורים שלנו. הסבא והסבתא שלנו, אנשים בישורת האחרונה של חייהם שצריכים אותנו עכשיו. הבטחתי להם שכראשת עיר הם יהיו תמיד לנגד עיניי והצרכים שלהם יקבלו מענה מלא כדי שיוכלו לחיות את החיים שהם ראויים להם. זה המינימום שאנחנו חייבים לאנשים היקרים האלה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר