עו"ד אלי נכט
עו"ד אלי נכט

אלי נכט בביקורת על מסיבת העיתונאים של לסרי: "גישתו החינוכית פטרוניסטית ומתנשאת"

נכט תוקף את רה"ע שמתנגד להקמת מוסדות חינוך מונטסורים, אנתרופוסופים או דמוקרטים: "לסרי חושב שהוא יודע יותר מההורים מה טוב לילדיהם"

פורסם בתאריך: 15.8.23 13:49

     

אתמול בבוקר נערכה מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה.

רה"ע, יחיאל לסרי במסיבת העיתונאים

רה"ע, יחיאל לסרי במסיבת העיתונאים

במהלך אותו האירוע טען ד"ר יחיאל לסרי כי באשדוד אין מסגרות של חינוך מונטסורי, אנתרופוסופי או חינוך דמוקרטי, וטען כי זה סיסמאות יפות לבחירות. כמו כן, טען כי אם ייפתח דבר כזה בעיר, זה יהיה בתוך מוסדות החינוך הרגילים ולא יוקמו בתי ספר מיוחדים לשיטות החינוך הללו כפי שהוקמו בכל רחבי הארץ.

המועמד לראשות העירייה, אלי נכט טען בתגובה כי "זו היא גישה פטרוניסטית ומתנשאת, שבאה בעצם לומר, כי הוא יודע יותר טוב מההורים, מה טוב לילדים שלנו. אני דוחה גישה זו מכל וכל. הגישה שלי היא נגד הכתבה ונגד כפייה. אנחנו רוצים ומתחייבים לשוק פתוח של דעות וגישות, ורק ההורים הם אלו שיקבלו את ההחלטה הטובה ביותר מה מתאים לילדים שלהם.

"מי קבע שראש העיר, חכם ככל שיהיה, אמור להגביל אותנו בבחירת מסגרות החינוך עבור ילדינו, לפי טעמו ודעתו. זה בדיוק הסימפטום של החולה הרעה אצלנו בהנהגת העיר, מישהו חושב שיכול לקבל החלטות עבורנו בחינוך ובנושאים אחרים. לא! את ההחלטות אמורים לקבל התושבים והעירייה אמורה לייצר את ההיצע וההזדמנויות.

"אנחנו נפעל אחרת. נפתח את מערכת החינוך לתחרות ולמגוון רחב, כך שיהיה הכל מהכל, בתנאי שהמוסד עומד בדרישות משרד החינוך, ומי שיקבל את ההחלטות הם ההורים עם הילדים. הילדים שלנו לא פחות נחותים מילדי רעננה, הרצליה ותל אביב, היכן שישנו מגוון עשיר של מוסדות חינוך שמותאמים למציאות של היום".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר