דניאל
דניאל אוקנין וברק סרי

"השינוי שאשדוד ראויה לו": יועצו של לסרי לשעבר הצטרף לרשימה של ברק סרי למועצה

דניאל אוקנין מצטרף לרשימת אשדוד מתקדמת בראשותו של ברק סרי

פורסם בתאריך: 14.8.23 16:47

     

דניאל אוקנין (32) דור שלישי באשדוד, נשוי לנטע ואב לשתים, מצטרף היום לרשימת ׳אשדוד מתקדמת׳ בראשות המועמד המוביל לראשות העיר, ברק סרי.

לאוקנין ניסיון רב שנים במוניציפלי ובארצי. אוקנין מכהן כיום כמנכ"ל עמותת "לב אוהב" המפעילה תכניות בשכונות ברחבי המדינה לילדים ונוער ושבירת מעגל העוני.

לפני כן כיהן במספר תפקידי מפתח ביניהם – יועצו של רה"ע יחיאל לסרי ויועץ לשר גלעד ארדן במשרד לנושאים אסטרטגיים. בנוסף הוא מתנדב בשומר החדש. אוקנין הוא סרן במילואים בפיקוד דרום.

אוקנין בעל תואר ראשון במדע המדינה ובמזה״ת מהאוניברסיטה העברית ותואר שני בחקר סכסוכים מאוניברסיטת בר אילן.

דניאל אוקנין

דניאל אוקנין

"אני שמח על הצטרפותו של דניאל אוקנין לרשימתי אשדוד מתקדמת", מסר סרי, "אוקנין הוא אשדודי שורשי, מלח הארץ, קצין בצה״ל שבניגוד לצעירים רבים שעזבו את אשדוד, בחר להישאר כאן ולעשות הכל להביא לשינוי באשדוד. אני משוכנע כי ביחד נעשה את השינוי גם למען הצעירים בעיר ולכלל התושבים״.

דניאל אוקנין: "לאחר שנים רבות של עשייה ציבורית וחברתית בעירי אשדוד ועבודה ציבורית במשרדים ממשלתיים ובעיריית אשדוד, אני יותר מגאה להצטרף לנבחרת המנצחת של ברק סרי. בחרתי בברק כי הוא יידע להחזיר את העיר לגדולתה ולהיות ראש עיר של כולם – חילונים, חרדים ומסורתים כאחד, הפסיפס היפה של אשדוד. בכוונתי לפעול למען הצעירים בעיר, לחזק את החינוך והחברה ולתרום ככל שאוכל כדי לעשות את השינוי שאשדוד ראויה לו תחת הנהגתו של ברק סרי".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר