הלן גלבר בקו אוטובוס של אלקטרה אפיקים
הלן גלבר בקו אוטובוס של אלקטרה אפיקים

"לא אאפשר מציאות כזאת": המועמדת לראשות העיר אשדוד באקט מחאתי נגד הדרת נשים

הלן גלבר המועמדת לראשות עיריית אשדוד, עלתה היום על קו אוטובוס של חברת אפיקים, כשהיא מלווה בפעילות נוספות, והבהירה שלא תיתן מקום להדרת נשים במרחב הציבורי, וזאת- כאות מחאה על המקרה של הילה פלג, שנתקלה בסירוב של נהג אוטובוס להסיע אותה, בטענה כי מדובר ביום של גברים. "היה לי חשוב לדבר עם הילה ולהגיד לה שהיא לא לבד בסיפור הזה"

פורסם בתאריך: 13.8.23 22:22

     

המועמדת לראשות העיר הלן גלבר, החליטה לנקוט בצעד מחאתי בעקבות המקרה של הילה פלג – שהורדה מהאוטובוס בטענה כי מדובר בקו של חרדים. גלבר עלתה הבוקר על אוטובוס של חברת אפיקים, על מנת להבהיר שמקרה כזה לא יקרה שוב.

 

כשהיא מלווה במספר פעילות, נסעה גלבר בקו אוטובוס שעובר במספר תחנות באשדוד, ביניהן גם בשכונות חרדיות. "לא אאפשר מציאות שבה ישנה הדרת נשים מהמרחב הציבורי באשדוד", אמרה במהלך הנסיעה. "הבוקר אישה נשארה מחוץ לאוטובוס באשדוד – הגיע הזמן שנתעורר ונשים לזה סוף", טענה גלבר.

אוטובוס אלקטרה-אפיקים. צילום: עיריית אשדוד

אוטובוס אלקטרה-אפיקים. צילום: עיריית אשדוד

"את הסיפורים האלה אני לא אתן להעלים או לטאטא מתחת לשטיח. הילה פלג, אישה צעירה בת 21, בסך הכל רצתה לעלות על קו 86 של חברת אפיקים באשדוד, ונתקלה בסירוב של הנהג שאמר לה "היום זה רק גברים. דבר כזה לא יכול לקרות בעיר שלנו שוב ושוב – כי זה מדרון תלול ומסוכן שיוביל להדרת נשים מעוד מקומות במרחב הציבור. ידענו לחיות כל השנים ביחד ובשיתוף פעולה בעיר בלי שאף צד מנסה להכניס אצבעות בעין לצד השני – ואין שום סיבה שבשם המאבק המיותר הזה יפגעו נשים כמו הילה", אמרה גלבר.

הלן גלבר ופעילות נוספות בקו אוטובוס של אלקטרה אפיקים

הלן גלבר ופעילות נוספות בקו אוטובוס של אלקטרה אפיקים

"היה לי חשוב לדבר עם הילה הבוקר, להגיד לה שהיא לא לבד בסיפור הזה ושאני מתכוונת לעשות מה שצריך כדי שכל מי שצריך לדעת עליו יידע – וימנע ממנו לקרות שוב. לכן עלינו היום על אוטובוס של חברת אפיקים על מנת להעביר את המסר שלא נאפשר הדרת נשים במרחב הציבורי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר