צחי אבו. צילום: פבל
צחי אבו. צילום: פבל

איש העסקים צחי אבו: "מי שרוצה קיצוניות שיצביע יחיאל לסרי ואגודת ישראל. אני שם ברק סרי"

פורסם בתאריך: 13.8.23 13:25

     

איש העסקים צחי אבו, הוא לא איש שמתרחק מפוליטיקה. להפך. הוא בעצמו היה פוליטיקאי בתור חבר מועצת העיר אשדוד.

הוא זכה לתמיכה לא קטנה בהתמודדות ההיא ואין ספק שלתמיכה שלו במועמד מסוים יש אפקט ציבורי.

היום הוא פרסם פוסט ובו הוא הסביר מה הוא חש בימים אלה בתור אשדודי ומדוע הוא סבור שצריך שינוי בעיר.

וכך הוא כתב:

אהלן, אני צחי אבו. לפני הרבה שנים אשדוד היתה עיר של הזדמנויות. זה יכול היה להיות חול וכולרע או עיר ואם בישראל. כשאשדוד קמה הקימו אותה אנשים פשוטים עם חלומות גדולים על להפריח שממה ולעשות ציונות, כי כמו שכולנו יודעים לכולנו יש חלק במדינה היפה שבנינו.

אבא שלי היה מבין ברי המזל שלקחו חלק בבניה של העיר. הוא עמל, עבד, חינך וגידל אותנו למעשים טובים לפני הכל, והוא ואמא דאגו שסביב שולחן השבת ישבו אלה שמקפידים יותר, אלה שפחות ואלה שבכלל לא. כולנו יחד, שונים ודומים ואוהבים. בחיים לא שמענו בבית הקצנה על חרדים או חילונים, והיה לנו מובן מאליו שכל ישראל חברים ועוזרים בעת צרה. למדנו לאהוב את אשדוד כמו שהיא. 70 פנים לתורה, וכנראה גם לאשדוד, וזה הכי יפה שיש.

ברק סרי. צילום: יובל אליאס

ברק סרי. צילום: יובל אליאס

הסיבה שבגללה אני כותב עכשיו היא כי לא מוכן לשבת ולשתוק כאשדודי. אני יודע שאשדוד נבנתה בעמל וזיעה רבים, והיא לא אמורה לאפשר כאן דריסה של אף מגזר נגד מגזר אחר. לא במגורים, לא באוטובוסים ולא בשום מקום אחר. אל תתפסו אותי במילה, אבל אני לא זוכר כזו הקצנה בשנאה בין חרדים לחילונים. הבחירות הן גם ככה הרבה הסכמים, החלטות ושינויים, לא ננסה להתעלם מזה שזו פוליטיקה. אבל אסור לתת להן להפוך לשוק קחתן שמגזר ציבורי כזה או אחר נפגע ממנו.

זה הזמן לשנות ולהשפיע, ויפה שעה אחת קודם! הגיע הזמן לתקן ולבנות חדש מה שצריך. מי שרוצה קיצוניות שיצביע יחיאל לסרי ואגודת ישראל. אני שם ברק סרי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר