הלן גלבר ומתן פרידמן
הלן גלבר ומתן פרידמן

איש חינוך ומתנדב עם סיפור חיים מעורר השראה: מתן פרידמן הצטרף לרשימה של הלן גלבר

מתן פרידמן, מרצה ואיש חינוך, לשעבר מפקד בית הספר מקיף א' - שלוחה של המכללה הטכנולוגית של חיל האוויר ומי שחזר לחיים אחרי תאונה קשה מאוד, מצטרף לרשימתה של המועמדת לראשות העירייה, הלן גלבר

פורסם בתאריך: 9.8.23 10:08

     

מתן פרידמן בן ה-29 דמות מוכרת בעיר, בעל תואר ראשון במדעי המדינה ומשאבי אנוש ותואר שני במנהיגות ובניהול מערכות חינוך מאוניברסיטת בר אילן, מתנדב שנים ארוכות במגן דוד אדום ומשמש כיום כרכז מתנדבי הנוער בארגון, מצטרף לרשימה של הלן גלבר למועצת העיר, והוא יפעל לקידום מצע הצעירים של גלבר לעיר אשדוד.

פרידמן הוא איש חינוך ומרצה, מוכר מאד בקרב צעירי העיר. לפני כחמש שנים בעת משמרת במד"א היה מעורב פרידמן בתאונה קשה בה ריסק את שתי רגליו, שבר חוליה בגבו והיה מורדם ומונשם במשך שבועיים ובסכנת חיים ממשית.

לאחר שחזר לאיתנו החל מסע אותו הוא מגדיר "מסע משנה חיים", שבמהלכו למד מחדש ללכת מספר פעמים אחרי ניתוחים שעבר בעקבות הפציעה, וכיום הוא מתפקד באופן מלא כנגד כל הסיכויים.

כעת מעביר פרידמן את סיפורו האישי בחברות פרטיות, באקדמיה בבתי ספר ואף בבתי חולים ומעורר השראה בצעירים ומבוגרים רבים על כוח רצון והיכולת להתגבר על כל מכשול.

מתן פרידמן מספר את סיפורו. צילום: דוברות אסותא

מתן פרידמן מספר את סיפורו. צילום: דוברות אסותא

הלן גלבר, "אני רואה במתן כמי שמשקף את הערכים הטובים של צעירי אשדוד, ומצד שני כמי שיודע ומבין את הבעיות איתן מתמודדים הצעירים- חינוך, תעסוקה, דיור וגם מקומות הבילוי שכמעט ולא קיימים. אשדוד נמצאת במקום השני בארץ בהגירה שלילית. צעירי העיר עוזבים ואנחנו לוקחים על עצמנו את המשימה לשפר את חייהם ולהשאיר אותם בבית, באשדוד" .

מתן פרידמן "אני שמח מאד להצטרף לרשימה של הלן גלבר. אני מאוד מתחבר עם האג'נדה של הלן כמי שרואה את כלל האוכלוסיות באשדוד, דתיים חילונים וחרדים, ואני בטוח שיש לה את הכוח לשנות ולהוביל את העיר למקומות טובים. כמי ששם לעצמו אג'נדה של קידום והעצמת צעירים, אני שמח שהלן שמה דגש במצע שלה על שינוי המציאות בחינוך, בתעסוקה, בדיור ובמקומות הבילוי ועל ההכרח להפוך את אשדוד לאטרקטיבית במיוחד עבור צעירים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר