אלי נכט נואם בכנס

"אשדוד חייבת להתקדם": אלי נכט במפגן כוח מרשים לקראת הבחירות

המועמד לראשות העירייה, סגן ראש העיר עו"ד אלי נכט חשף אתמול את סיסמת הבחירות שלו בכנס בחירות גדול אליו הגיעו תושבים רבים התומכים בו לצד שורה של ח"כים ובראשם בני גנץ

פורסם בתאריך: 2.8.23 18:17

     

אמש נערך כנס עוצמתי ורב משתתפים, אליו הגיעו מאות תושבים תומכיו של סגן ראש העיר ומועמד לראשות העיר, עו"ד אלי נכט. הם מילאו את אולמי אילבן מפה לפה.

אל הכנס הגיע לתמוך בנכט המועמד לראשות הממשלה, יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, ח"כ מיכאל ביטון, ח"כ אורית פרקש, ח"כ איתן גינצבורג ועוד. כמו גם מספר 2 של נכט, הפעיל החברתי, דוד אסייג.

בני גנץ ואלי נכט

בני גנץ ודוד אסייג

אלי נכט הצהיר: "כל המועמדים לראשות העיר היום, הינם מועמדים סדרתיים שמתמודדים בבחירות פעם אחר פעם, כאילו זה תחביב פרטי שלהם, ללא שום אחריות ציבורית. הם ישבו בהנהגת העיר במשך עשורים, הבטיחו הבטחות ריקות מתוכן, והעיר רק התדרדרה".

אולם מלא מפה לפה

נכט בכנס

עוד הוסיף נכט: "חייבים הנהגה חדשה, צעירה עם מרץ! אשדוד חייבת רוביק דנילוביץ! אני מבטיח מהבוקר עד הלילה, לפעול רק לקידום אשדוד, כשטובת התושבים זה הדבר היחיד שעומד לנגד עיני, כל התושבים וכל המגזרים. אני הולך להיות ראש העיר של כולם! לא ראש העיר של קבלנים, לא ראש העיר של מקורבים, לא ראש העיר של העסקונה, אלא של כולם!".

פלאיירים של נכט

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר