חניכת המטה החדש. צילום: תנועת אשדודים
חניכת המטה החדש. צילום: תנועת אשדודים

כתום עולה: תנועת אשדודים מתרחבת ומשיקה מטה חדש

תנועת אשדודים באשדוד מתרחבת עם מצטרפת חדשה לתנועה - אורלי סרוסי, וגם, חוגגת את השקת המטה החדש ברחוב רוגוזין באשדוד. דוברת התנועה: "מדובר בתנועה הגדולה, המגוונת והחזקה ביותר שפועלת למען העיר"

פורסם בתאריך: 1.8.23 21:14

     

מצטרפת חדשה לתנועת אשדודים – מנחת ההורים ופעילת הציבור, אורלי סרוסי, שתהיה מספר 21 ברשימה. סרוסי היא בת 42, ילידה ותושבת אשדוד, בוגרת תואר ראשון בתקשורת במכללת ספיר והנחיית קבוצות הורים במרכז להורות משמעותית באשדוד וכיום לומדת הנחייה פרטנית בהתמחות ADHD.

 

בשנים האחרונות היא מנחת בתי מדרש בארגון "כל ישראל חברים" ובנוסף, מרצה בקריה האקדמית אונו, במסלול תואר שני ביהדות, מנהלת תכניות וקבוצות בכל אזור הדרום והמרכז, ומרכזת קורסים במרכז להורות משמעותית בעיר, בין היתר קבוצת המנהיגות המקומית "נטועים אשדוד" ובית המדרש לנשים "זוהרות אשדוד", ובימים אלה גם מובילה עם שותפים בעיר את מיזם "לימוד אשדודי".

אורלי סרוסי, מספר 21 ברשימה

אורלי סרוסי, מספר 21 ברשימה

"גאה להצטרף לתנועה שכבר שנים עושה לא רק למען הציבור, אלא עם הציבור", אמרה אורלי, "לפי תפיסתי, יש זהות אשדודית והיא לא רק מקום מגורים. היא חמה ומכבדת, מגשימה וחולמת, ויש בה חזון אמיתי לחברה הישראלית כולה. תנועת אשדודים בעיניי, מגלמת את ה"אשדודיות" שכולנו אוהבים לאהוב. היא מאמינה בנשים ואנשים, היא לא נרתעת ממבקרים, ויש בה נבחרת משובחת שפועלת מתוך אהבה אמיתית ומסירות. גאה להיות חלק, גאה להיות אשדודית".

בתוך כך, יחד עם ההתרגשות על הצטרפותה של אורלי, חנכה תנועת אשדודים את המטה המרכזי של התנועה ברוגוזין, כשיותר מ-200 תומכים הגיעו להשקה החגיגית, וקיבלו סקירה כללית מהנעשה בחמש שנים האחרונות ואף שמעו מה מתכננים חברי הרשימה לעשות בקדנציה הקרובה.

"בעשר השנים האחרונות, עבדנו יחד, תושבים רבים מכל הקהילות והשכונות המרכיבות את אשדוד לכוח משותף וחזק", אמר ראש התנועה יניב קקון. "תושבי אשדוד הם השותפים הטבעיים שלנו, במשך השנים האחרונות הקשבנו לצרכים שעולים באופן חזק וברור מהשטח אותם איגדנו לתוכנית פעולה, כי תושבי אשדוד – יודעים הכי טוב מה טוב לאשדוד".

חניכת המטה החדש. צילום: תנועת אשדודים

חניכת המטה החדש. צילום: תנועת אשדודים

"ההגעה וההשתתפות הגדולה בהשקת המטה המרכזי היא ההוכחה עבורנו כי פעלנו נכון לאורך הקדנציה, והיא נותנת לנו את הגב להמשיך בעשייה שלנו למען העיר", אמר ראש המטה וחבר המועצה מאיר אברז'ל. "מי שמכיר אותנו יודע כי רק התחלנו בחינוך, רק התחלנו במהפכת הנוער והצעירים, רק התחלנו בעבודה הקשה שלנו למען השכונות הוותיקות, רק התחלנו בגיל השלישי, רק התחלנו בתרבות, רק התחלנו בסביבה ורק התחלנו בעבודה שלנו עם החינוך המיוחד, בדיור ובתחבורה בכל רחבי העיר. אתם נותנים לנו כוח וגיבוי ואני מבטיח בשמי ובשם חברי המועצה העתידיים כי זו רק ההתחלה".

חניכת המטה החדש. צילום: תנועת אשדודים

חניכת המטה החדש. צילום: תנועת אשדודים

תנועת אשדודים מורכבת ממאות חברים ומתפקדים ומאלפי תומכים ולפני מספר חודשים קיימה פריימריז דמוקרטים בהם בחרו את הרשימה למועצת העיר. בנוסף לקקון ואברז'ל נבחרו לרשימה קרין בן יוסף פנוב, רפאל איילין בזונך, אלכס פנוב, שני שלפמן, בלה רובין, רבקה בוזגלו, שלומית תמרי ועומר אללי.

חברות וחברי הרשימה שהגיעו להשקת המטה, נפגשו עם התושבים וצבעו את רוגוזין בכתום – חולצות, שילוט לבתים, מדבקות לרכבים והכל בצבע כתום, אפילו הכיבוד היה בצבע המתאים.

"מדובר בתנועה הגדולה, המגוונת והחזקה ביותר שפועלת למען העיר", אמרה קרן סהר עופרי דוברת התנועה, "כזו שתצעיד את אשדוד למקום הראוי לה, למקום הראוי לנו. את זה עושים רק עם התנועה היחידה שיכולה לשנות את הרכב המועצה. זה הזמן להפיץ את המסר, תנועת אשדודים, רק התחלנו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר