שמעון כצנלסון, אלי נכט
שמעון כצנלסון, אלי נכט

"אתה חושב שהתושבים מטומטמים": נכט וכצנלסון מתקוטטים רגע לפני הכנס עם בני גנץ

פורסם בתאריך: 1.8.23 17:20

     

היום בערב, אמור להתקיים כנס השקת הקמפיין של המועמד לראשות עיריית אשדוד, עו"ד אלי נכט ושל הרשימה שלו "עתיד אשדוד" באולמי אילבן.

בכנס אמור להשתתף ח"כ בני גנץ שהוא ומפלגתו יביעו תמיכה בנכט לראשות העירייה.

המתחרה של נכט במרוץ לראשות העירייה, שמעון כצנלסון עקץ אותו וצוטט כמי שאומר שהוא מקווה שבני גנץ "לא ינהל את המשא ומתן עם ש"ס, כמו שהוא אמר בבחירות לכנסת – 'אני אקח דף חלק, אחתום למטה והם ימלאו מה שהם רוצים'. אנחנו בדיוק יודעים מה הם רוצים. רק אני וחבריי לסיעה ימנעו מהם מה שמנעתי מהם ב-5 השנים האחרונות להשתלט על אשדוד. האשדודים לא צריכים מישהו שיביא דף חלק לחתימה אוטומטית כדי לשרת את הצרכים הפוליטיים שלו ברמה הארצית, אלא מי שילחם לשמור על אשדוד. אנחנו לא רק נשמור על אשדוד, אנחנו נפתח את עירנו – כעיר פתוחה, ליברלית וחופשית. עכשיו כולם צריכים להחליט: או עיר חרדית או עיר חופשית".

נכט הגיב לדברים שלו ואמר לכצנלסון: "צר לי על ההתקפות שלך, צר לי שאתה חושב שהתושבים מטומטמים. אתה במועצה משנת 1988, מספיק. בבקשה למען התושבים והעיר תפרוש ואל תסייע לסיעות החרדיות בהתמודדות חסרת התוחלת שלך לפלג את הקולות שלנו. תפרוש בכבוד ואנחנו נצליח להוביל את העיר למקום טוב שהעיר והתושבים ראויים לה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר