נורית טופז ונפתלי כנפו
נורית טופז ונפתלי כנפו

מספר 3 ברשימה: נפתלי כנפו מצטרף לתנועת 'תושווים'

נפתלי כנפו מצטרף לתנועת 'תושווים' ויהיה מספר 3 ברשימה. הוא מתכוון לדאוג לקהילת הגיל השלישי וליישום חזון התנועה. יו"ר התנועה, נורית טופז: "אני מאחלת לו הצלחה גדולה, אין לי ספק שנוביל לתיקון, שיפור וקידום שוויון הזדמנויות משמעותי בכל תחומי העיר"

פורסם בתאריך: 31.7.23 21:02

     

תנועת תושווים ממשיכה להתרחב. נפתלי כנפו הודיע על הצטרפותו לתנועה, והוא יהיה מספר 3 ברשימת התנועה למועצת העיר. נפתלי היה זה שדחף להקמת התנועה, וכחבר בתנועה הוא יוביל את קהילת הגיל השלישי ויפעל ליישם את חזונה של התנועה.

 

נפתלי כנפו אבא לנועם ז"ל – ילדו בעל הצרכים המיוחדים שנפטר בגיל 5, שי ואיתי, שגדלו והתחנכו באשדוד, עם רגישות ועשיה לקהילת הצרכים המיוחדים.

הוא נשוי לדגנית ילידת העיר, גימלאי צה"ל, התנדב בעריית אשדוד בשנים 2003-2018, ממקימי יחידות אס"ל באשדוד ולוקח חלק פעיל בחלוקת מזון מבושל לגיל השלישי.

"אני מאושרת מאוד לבשר שנפתלי כנפו יכהן כמס' 3 בתנועת תושווים", אמרה יו"ר התנועה נורית טופז. "אני מברכת את חברי נפתלי, שמחה ומאושרת על החלטתו להיות בחמישיה המובילה של התנועה. אני מאחלת לו הצלחה גדולה, אין לי ספק שנוביל לתיקון, שיפור וקידום שוויון הזדמנויות משמעותי בכל תחומי העיר. מועצת העיר אשדוד הולכת לשנות את פניה וכך העיר כולה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר